۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۲۹۷۱۶
با حضور نماینده آیت‌الله سیستانی؛

آیین افتتاح پیش‌‌دبستانی امام حسن مجتبی در قم برگزار می‌شود

آیین افتتاح پیش‌دبستانی امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع) سیزدهم مهر‌ماه به همت خیرین مدرسه ساز در قم برگزار می‌شود.
جامعه القرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین بهره‌برداری پیش‌دبستانی امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع)، وابسته به مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت(ع) برگزار می‌شود.

این پیش‌دبستانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهرستان، نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی از مراجع تقلید و جمعی از خیرین و مسؤولان افتتاح خواهد شد.

حمیدرضا شیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و سید محمد مهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت(ع) از جمله مسؤولان حاضر در این جلسه خواهند بود.

این مراسم روز پنج‌شنبه، مصادف با 13 مهرماه از ساعت 9 تا 10 در خیابان امامزاده ابراهیم، کوچه 37، کوچه 6، فرعی اول سمت راست، مرکز پیش دبستانی امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع) برگزار میشود.

گفتنی است، مؤسسه جامعه‌القرآن الکریم و اهل بیت(ع) تا کنون بیش از 800 شعبه برای خردسالان و بزرگسالان برادر و خواهر در سراسر کشور تأسیس کرده است.

مهم‌ترین فعالیت‌های این مؤسسه افزون بر آموزش دروس متداول آموزش و پرورش، به حفظ قرآن کریم و توشه‌گیری از معارف اهل بیت‌(ع) در راستای ارتقای اخلاق قرآنی نونهالان، دانش‌آموزان و بزرگسالان می‌پردازند./878/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات