۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۲۹۹۲۹
معاون فرهنگی مدرسه علمیه الشتر خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی نرم افزار ویژه طلاب مدرسه بنت الرسول

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از برگزاری کارگاه آموزشی نرم افزار ویژه خواهران طلبه این مدرسه خبر داد و گفت: طلاب علاقه مند می توانند برای شرکت در این دوره آموزشی به معاونت فرهنگی مراجعه کنند.
کارگاه آموزشی

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی نرم افزار ویژه طلاب این مدرسه برگزار می شود.

وی با ببان اینکه کارگاه های آموزشی در طول سال با محوریت مختلف در استان برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی ارتقای سطح علمی و توانایی تحصیلی طلاب در عرصه های مختلف است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر عنوان داشت: دوره آموزشی نرم افزار در مدرسه برای تقویت و ارتقای سطح عملی طلاب و فراگیری شیوه های نرم افزاری در راستای سهولت انجام فعالیت های آموزشی و تبلیغی است.

وی با اشاره به حضور اساتید مجرب حوزه در برگزاری دوره های آموزشی خاطرنشان کرد: شرکت در این کارگاه نرم افزاری اختیاری بوده و طلاب علاقه مند با مراجعه به معاونت فرهنگی می توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

شاهوردی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با هدف افزایش مهارت طلاب و تقویت پایه های علمی در جهت بهره مندی از نرم افزارها و انجام فعالیت های پژوهشی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه هر طلبه یک پژوهشگر است، خاطرنشان کرد: طلاب برای انجام فعالیت های پژوهشی باید توانایی بهره مندی از نرم افزارهای مختلف را داشته باشند.

شاهوردی هدف از اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس علمیه را نقش آفرینی طلاب در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی خواند و ابراز امیدواری کرد که با ارتقای فعالیت های فرهنگی و حضور پر رنگ طلاب در انجام این فعالیت ها شاهد رشد نقش آفرینی طلاب در عرصه های مختلف باشیم./9459/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات