۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۳۰۹۲۹
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات:

سپاه مورد حمايت دولت است

آذری جهرمی با بیان این که سپاه مورد حمايت دولت است، گفت: اگر آمریکا نسبت به سپاه گستاخی داشته باشد این گستاخی از سمت دولت و مردم ایران محکوم است و بدون پاسخ نخواهد بود.
آذری جهرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، محمدجواد آذری جهرمی، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر بسته‌های اینترنتی، گفت: ما از روز اول بر روي تعرفه‌های اینترنت كه یکی از موضوعات ثابتی بود تأكيد داشتيم و سعي در پرداختن به این موضوع داريم.

وي ادامه داد: طبق وعده هاي ما قرار بود اين بسته نهايي در صد روز اول اجرايي شود که مباحث کارشناسی آن همچنان با اپراتورها و کمیسیون تنظیم و مقررات مرجع تصویب تعرفه‌ها است مورد بررسي قرار گرفته است، اميد است در جلسه بعدي کمیسیون ما برای تصمیم نهایی وارد مشورت شویم.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات يادآور شد: با وجود اختلاف نظرها در اين راستا بعد از تصويب نهايي جزئيات را اعلام مي كنيم، اما اصل بحث ما بر روي کاهش هزینه‌ها و خارج شدن از حالت حجمی است.

آذری جهرمی درباره موضع گیری‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران، تاكيد کرد: امروز سپاه پاسداران با مردم فاصله اي ندارد، رييس جمهور هم امروز در جلسه هيأت دولت بر روي اين موضوع تأكيد داشتند، رويكرد اصلي سپاه حضور در كنار مردم مسلمان دنيا است و اين موضوع در قبال كشورهايي چون عراق، يمن، افغانستان، سوريه و .... فرقي نمي كند.

وي افزود: سپاه همواره به دنبال یاری مردم مظلوم دنیا بوده و طبیعتا این موضوع مغضوب دولتمردان آمریکا است و این خیلی چیز پیچیده‌ای نیست که آنها از سپاه عصبانی باشند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پايان گفت: سپاه از دل مردم بيرون آمده است، همچنين سپاه مورد حمايت دولت است و اميد است آمریکا این اشتباه را نكند زيرا اگر که نسبت به سپاه گستاخی داشته باشد این گستاخی از سمت دولت و مردم ایران محکوم است و بدون پاسخ نخواهد بود./٨١٦/۲۰۲/ح

ارسال نظرات