۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۳۳۳۲۸
امام جمعه بهبهان:

حرکت عظیم اربعین بهترین وسیله برای معرفی اسلام ناب به جهانیان است

امام جمعه بهبهان گفت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی در حقیقت اسلام راستین و ناب محمدی(ص) را به مردم دنیا معرفی می کند؛ اسلامی که در مقابل وهابی ها و تکفیری ها است.
امام جمعه بهبهان

حجت الاسلام سید قدرت اله ناصری، امام جمعه بهبهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: مسأله اربعین و احیای این فرایند عظیم برای ما شیعیان بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا که ما معتقدیم اسلامی که از غدیر و عاشورا صادر شده، اسلام برخاسته از قرآن و عترت رسول اکرم(ص) بوده است.

امام جمعه بهبهان افزود: این اسلام باید پرچم دار نهضت انقلاب اسلامی در سطح دنیا باشد همانطور که مبارزه با مستکبران را در سرلوحه انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان بیان داشت: وظیفه همه ما هست که این اسلام را یعنی اسلام عشورایی را به سراسر دنیا معرفی و تبیین کنیم.

حجت الاسلام ناصری با بیان اینکه اربعین و این فرایند عظیم وسیله ای بسیار مناسب برای معرفی اسلام ناب برای جهانیان است، تاکید کرد: بهترین وسلیه ای که ما می توانیم در راستای تببین اسلام ناب به جهانیان انجام دهیم، به طور قطع حرکت مهم اربعین و این کنگره عظیم است.

وی در ادامه بیان داشت: پیاده روی عظیم اربعین حسینی در حقیقت اسلام راستین و ناب محمدی(ص) را به مردم دنیا معرفی می کند؛ اسلامی که در مقابل وهابی ها و تکفیری هاست.

امام جمعه بهبهان در پایان توصیه کرد: زیارت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) از اعظم عبادات به شمار می آید و کسانی که توفیق این پیاده روی را در روز اربعین پیدا می کنند، با خلوص نیت و دائم الوضو باشند؛ زیرا که این حرکت یکی از بالاترین عبادت ها محسوب می شود./9453/ت303/ب1

ارسال نظرات