۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۳۳۹۲۳

پیام آیت الله صافی گلپایگانی به همایش بزرگداشت آيت الله سيد کرامت الله حسيني

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید به همایش بزرگداشت آيت الله سيد کرامت الله حسيني پیامی صادر کرد.
آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید  به همایش بزرگداشت آيت الله سيد کرامت الله حسيني پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحيم

قال اللّه الحکيم: «يرْفَعِ اللّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَ الَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ»
السّلام عليکم و رحمةالله

تجليل و تکريم از وارثان علوم وحياني، و هاديان و رهبران ديني و عالمان و راويان عترت نبوي صلوات الله عليهم اجمعين، وظيفه شرعي و اخلاقي و انساني مي‌باشد.
شناساندن شخصيت‌هايي که نمونه اخلاق و صاحب مکارم و فضايل بوده‌اند، براي نسل امروز که نيازمند الگوي زندگي ايماني و با صداقت است، لازم و ضروري مي‌باشد. اگر جامعه بخواهد به شاهراه سعادت و ترقّي و کمال برسد بايد در اين مسير به زواياي زندگي بزرگان و مجاهدان و انسان‌هاي پارسا و متّقي آشنايي کامل داشته باشد، و آنان را هميشه زنده و جاويد بداند، و مجاهدت‌هاي آنها را فراموش ننمايد.
يکي از اين عالمان مجاهد و شخصيت‌هاي عظيم الشأن که عمر پربرکت خود را در راه اعتلاي کلمة الله و مباني و معارف نوراني اسلام گذراند، و با تحمّل شدائد و مشکلات توانست خدمات شاياني در راه رفاه و آسايش و دين‌داري مردم داشته باشد مرحوم آية الله آقاي حاج سيد کرامت الله حسيني رضوان الله تعالي عليه بود.

ايشان از اعلام دين و خدمت‌گزاران صادق اسلام و مذهب حقه جعفري عليه‌السلام، و مدافع و حامي واقعي از ولايت حضرت اميرالمؤمنين عليه السلام بود. فقيهي شجاع که در عرصه‌هاي مختلف به‌خصوص در مبارزه با اهل بدعت و فرقه‌هاي ضالّه، سربازي خدوم براي مولاي خود حضرت بقية الله الاعظم ارواح العالمين له الفداء بود.
آن فقيد سعيد، حقّي بزرگ به مردم شريف استان کهگيلويه و بوير احمد، و هم‌چنين مردم شريف استان فارس داشت که بايد با ادامه راه صحيح آن مرحوم، مقداري از حقوق و ديون خود را اداء نمايند.
حقير، ياد آن عالم عظيم الشأن را گرامي داشته، و از حوزه‌هاي علميه و علماء اعلام مي‌خواهم که روش صحيح ايشان را دنبال نمايند.
به همه شرکت‌کنندگان در اين همايش باشکوه، و آقازاده فاضل و محترم ايشان جناب حجة الاسلام و المسلمين آقاي سيد شرف الدين ملک حسيني، عرض ادب و احترام دارم. ان شاء الله تعالي از عنايات حضرت وليّ عصر عجل الله فرجه الشريف بهره‌مند باشيد.

2 صفر المظفر1439 هـ.ق
لطف الله صافي

/۱۳۲۳/۱۰۳/ح

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۸
رحمت خدا بر هر دو عالم بزرگوار
آیت الله صافی و آیت الله ملک حسینی
0
0