۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۵۳۵۸۵۹
امام جمعه ارومیه:

اندیشه دفاعی اسلام بر تقویت بنیه های اقتدار کشور استوار است

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اقتدار کشور را عامل خشم دشمنان دانست و گفت: دکترین دفاعی اسلام بر تقویت بنیه های اقتدار کشور استوار است؛ از این رو تداوم برنامه موشکی یک ضرورت است.
قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در همایش دفاعی امنیتی قرارگاه شمال غرب کشور، گنگره عظیم اربعین را تجلی وحدت و انسجام امت اسلام دانست و گفت: اربعین نماد همدلی مسلمانان و نمایشی از عظمت اسلام است.

وی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر این اجتماع عظیم امت اسلامِ تصریح کرد: برگزاری با شکوه این همایش بزرگ پیام رسان مکتب متعالی عاشورا برای جهانیان و بیان مظلومیت شهدای کربلا  است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت اربعین در لسان اهل بیت (ع)، ادامه داد: این همایش عظیم با حضور شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) و عاشورا یک اجتماع ملی و بین المللی است و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع امنیت، گفت: امروز ایران اسلامی به برکت نیروهای مسلح و با تکیه بر توان داخلی و متخصصان بومی در اوج اقتدار قرار دارد به طوری که خشم دشمنان را برانگیخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی حفظ امنیت کشور را از اولویت های اساسی کشورداری دانست و افزود: اصول امنیتی در لسان امیر مؤمنان علی(ع) به کرات بیان شده است، حکومت داری بر اساس سیره اهل بیت(ع) در گرو مطالعه این کتاب ارشمند است.

وی امنیت کنونی کشور را برخاسته از دکترین دفاعی اسلامی و بومی عنوان و تصریح کرد: نیروهای مسلح بر اساس سیره اهل بیت(ع) لازم است بر توان دفاعی و موشکی کشور بیافزایند و قدرت نظامی ایران را تقویت کنند.

امام جمعه ارومیه با تأکید بر حفظ هوشیاری و آمادگی نیروهای دفاعی کشور، خاطرنشان کرد: امروز دشمن از توان دفاعی و موشکی کشور به خشم آمده است و نباید اجازه داد تا نفوذ دشمن و استکبار در کشور تحقق یابد./۸۵۴۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات