۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۳۵۸۹۲
نمایشگاه مطبوعات؛

منتظر المهدی: مسدودی مرز خسروی به خاطر طرف عراقی است/ پرونده دو روحانی مضروب در دست پیگیری مراجع قضایی

سخنگوی ناجا در مورد مسدودی مرز خسروی برای زائران اربعین با بیان اینکه در این رابطه طرف عراقی فعلا اجازه ورود را نداده است، گفت: طرف مقابل ما باید سازوکارهای لازم را ایجاد کند و در این رابطه هیچ‌گونه مشکلی از سمت ما وجود ندارد.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در سومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی نیروی انتظامی در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات در مورد مسدودی مرز خسروی برای زائران اربعین، گفت: در این رابطه طرف عراقی فعلا اجازه ورود را نداده است.

وی برای رفع این مشکل تأکید کرد: طرف مقابل ما باید سازوکارهای لازم را ایجاد کند و در این رابطه هیچ‌گونه مشکلی از سمت ما وجود ندارد، البته ستاد اربعین ما نیز در حال پیگیری این کار است.

سخنگوی ناجا در مورد اتفاقات اخیر ضرب و شتم دو روحانی در شهر تهران، یادآور شد: پرونده سریعا تشکیل شده و پیگیری‌های لازم در حال انجام است و در حال حاضر سیستم قضایی کار خود را انجام می‌دهد.

منتظرالمهدی در پایان افزود: کار پلیسی در مورد پرونده دو روحانی مضورب تهران از همان ابتدای حادثه آغاز شد و سریعا اطلاعات لازم در مورد این حادثه در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و از این پس پرونده را آنها پیگیری خواهند کرد./816/۲۰۱/ح

ارسال نظرات