۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۵۳۶۲۲۹
نمایشگاه مطبوعات؛

آذروش: تحقق اقتصاد مقاومتی سبب عدالت اجتماعی می شود

نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی سبب عدالت اجتماعی می شود، گفت: دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی به آسانی می تواند با آسیب های اجتماعی و فقر مقابله و جلوگیری کنند.
نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ولی آذروش نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل  شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی با کار، همت، تلاش و پشتکار محقق خواهد شد.

مقابله با آسیب های اجتماعی و فقر

مدیرعامل  شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا با بیان  اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی سبب عدالت اجتماعی می شود، گفت: دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی به آسانی می تواند با آسیب های اجتماعی و فقر مقابله و جلوگیری کنند.

نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پایبندی به وضعیت داخلی کشور، استقلال و خودکفایی، تصریح کرد: ساماندهی وضعیت معیشتی جامعه تنها با اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

خودکفایی و عدم وابستگی به بیگانگان

آذروش با تأکید بر اینکه در اجرای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی همت مضاعف داشته باشیم، اظهار داشت: امروز باید بتوانیم اقتصاد کشور را با تفکر و هوشیاری در مسیر مقابله با وابستگی به بیگانگان پیش ببریم و با دستان توانمند خود به خودکفایی برسیم.

مدیرعامل  شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا، خاطرنشان کرد: قطعا یکی از موارد مهم و ارزشمندی که در کشورمان وجود دارد بحث توجه به مباحث افتصاد مقاومتی است و در این راستا بحث تولید و اشتغال از اولویت های شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا است که با جدیت در حال پیگیری است.

خنثی سازی نقشه های شوم دشمن

نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: مردم و مسؤولان با تلاش در مسیر تحقق اقتصادی می توانند نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را خنثی و نقش بر آب کنند.

به گزارش رسا، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات میزبان بیش از ۶۰۰ رسانه است که در ۱۰ گروه اصلی و ۵ گروه فرعی در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع برگزار شده است.

در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی)  و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند.

گفتنی است، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات روز جمعه (۵ آبان ماه) آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان نیز در مصلی تهران برپا خواهد بود./842/۲۰۲/ح

ارسال نظرات