۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۳۶۴۱۴
در آستانه اربعین حسینی صورت گرفت؛

بازدید رییس دفتر رییس جمهور از دو مرز شلمچه و چذابه

رییس دفتر رییس جمهور از دو مرز بین المللی چذابه و شلمچه در خوزستان بازدید کرد و از روند خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی اطلاع پیدا کرد.
واعظی واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، روز جمعه به همراه جمعی از مسؤولان عالیرتبه استانی از روند عبور زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی شلمچه یازدید کرد.

 براساس این گزارش، واعظی به‌ منظور بررسی زیر ساخت های موجود در مرز بین المللی شلمچه و نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از این مرز بازدید کرد.

رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه این بازدید در جمع اصحاب رسانه، ابراز داشت: رفع مشکلات و معضلات موجود در امر خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) باید در دستور کار و اولویت مسؤولان مربوطه قرار گیرد.

واعظی در ادامه تصریح کرد: تلاش دولت بر این است تا در سال آینده مشکلات موجود در مرزهای عبور زائران اربعین حسینی به طور قطع مرتفع شود.

وی همچنین بیان داشت: خدمات رسانی به زوار سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در حقیقت نسبت به سال گذشته بسیار گسترش پیدا کرده است و امکانات ارائه شده نسبتا مطلوب است.

گفتنی است، رییس دفتر رییس جمهور امروز جمعه 12 آبان نیز به همراه استاندار خوزستان و دیگر مسؤولان از مرز بین المللی چذابه و روند خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) بازدید کرد.

لازم به ذکر است، رییس دفتر رییس جمهور از موزه عبرت که در مرز بین المللی چذابه مستقر است، نیز بازدید کرد./9453/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات