۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۳۶۴۹۷
معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

استکبارستیزی ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه استکبار ستیزی ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، گفت: آمریکا به عنوان سردمدار استکبار جهانی همان شیطان بزرگ است.
۱۳ آبان ۱۳ آبان ۱۳ آبان ۱۳ آبان ۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، امام جمعه موقت شهرری و معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، امروز در راهپیمایی 13 آبان که همزمان با سراسر کشور در باقرشهر برگزار شد، گفت: یکی از مناسبت‌های 13 آبان تجلیل از شهیدان دانش آموزان است.

وی افزود: شهدای دانش آموزان سال 57 در تجمع اعتراضی به دولت دست نشانده و سفاک آمریکا در مقابل دانشگاه تهران مظلومانه به خاک و خون کشیده شدند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه شهدای دانش آموز الگوی نوجوانان ما هستند، ابراز کرد: همان گونه که شهدای دانش آموز در آن روز از امام راحل و ارزش‌های اسلامی به دفاع برخاستند امروز نیز دانش آموزان باید به تاسی از آن بزرگ مردان کوچک در صیانت از انقلاب و دستاوردهای نظام از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکنند.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به همایش باشکوه اربعین، بیان داشت: امروز حرکت زائران حسینی به سوی کربلای معلی تجدید عهد با حضرت زینب(س) برای ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و صیانت از آرمان‌های انقلاب و ارز‌ش‌های اسلام است.

وی آمریکای مستکبر را شیطان بزرگ خواند و گفت: قرآن کریم در ارتباط با شیطان می‌فرماید: هرگز فرمانبردار اوامر شیطان نباشید او هرگز به سخن و عهدش وفادار نیست؛ امروز آمریکای مستکبر به عنوان شیطان بزرگ تا مال و اعتقاد ملت ما را به یغما نبرد راحت نمی‌نشیند و تنها راه مقابله با این مزدور جنایتکار ایستادگی و مقاومت است.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پایان با بیان اینکه عاشورا برای همه آزادی‌خواهان جهان الگو است، خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی مردم ایران ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد./813/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات