۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۳۶۹۹۸
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی:

اربعین، مظهر وفای باطنی به اهل بیت است

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت مردمی ماندن اربعین گفت: وفای باطنی مردم ایران به اهل بیت(ع) در ایام اربعین به منصه ظهور می رسد.
مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی از راه نخلستان(طریق العلماء) /زوار/اربعین/زائر/الاربعین/الزائر/مشاة/ arbaee/ arbaeen_walk/ arbaeen_pilgrimage

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی عسکر ظاهری عبده وند نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مواکب مستقر در مرز چذابه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: شور و علاقه مردم عزیزمان در مرز چذابه دال بر وفاداری به اهل بیت(ع) است که امروزه چنین وفای باطنی به منصه ظهور رسیده است.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: موکب داران و خادمان بدون هیچ انتظار و اجباری در مرزها حضور داشته و به زائران امام حسین(ع) خدمت رسانی می کنند و چنین خدمتگزاری را افتخار می شمارند.

این مقام مسؤول با اشاره به خدمات فوق العاده مردمی صورت گرفته در مواکب اظهار داشت: عشق، وفاداری و علاقه مردم خوزستان به اهل بیت(ع) و زائران آن حضرت مثال زدنی است و طی پرس و جو با موکب داران و زائران، رضایتشان از خدمات ارائه شده را شاهد هستیم.

عسکر ظاهری با ابراز امیداوری از اینکه خدمت رسانی ها در سال های آینده بیشتر شود، افزود: اربعین حرکتی مردمی است و خلأ دولت و مجلس در آن احساس نمی شود و باید تلاش شود تا بر همین منوال باقی بماند؛ چرا که در صورت دولتی بودن چنین حرکتی قطعا دچار ضرر خواهیم شد.

وی در پایان گفت: ویزا برای بیشتر زائران صادر شده است و برخوردهای لازم با سوء استفاده کنندگان صورت گرفت./9456/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات