۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۵۳۸۰۶۷
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

نماینده تراز انقلاب اسلامی نباید از تهدید دشمنان هراس داشته باشد

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی گفت: نماینده تراز انقلاب و نظام اسلامی باید از تشر و تهدید بیگانگان هراس نداشته باشد و تمام انرژی‌های لازم را برای سربلندی ایران اسلامی به کار گیرد تا عزت و استقلال میهن اسلامی مورد تهاجم و تجاوز دشمنان قرار نگیرد.
حجت الاسلام قدیمی - استاد حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای خراسان شمالی، امروز در دیدار شماری از روحانیان استان، با اشاره به ضرورت پویایی و تحرک بیشتر نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات مردم، اظهار کرد: نماینده‌ای که حال و حوصله و تحرک و پویایی لازم را برای قانون‌گذاری و پیگیری امور را ندارد نباید خود را نماینده واقعی مردم بداند.

وی ادامه داد: کسانی که نشاط ندارند و یا به دغدغه‌های روزمره خود را مشغول می‌کنند و توانایی کلان نگری و دیدن افق‌های دوردست و چشم‌انداز نظام اسلامی را ندارند، هیچ‌گاه نمی‌توانند به‌عنوان نماینده مردم ایفای نقش کنند.

حجت‌الاسلام قدیمی تصریح کرد: کرسی‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی زیبنده کسانی است که از روحیه جهادی برخوردارند، با عشق و علاقه و انگیزه خدمت به خلق برای رضای خالق به میدان می‌آیند و بر محور ولایت و قانون‌پذیری به رفع مشکلات نظام و مردم می‌پردازند.

وی افزود: کسانی که از همت بلند برخوردار نیستند و تنها به حوزه انتخابیه خویش و دور بعدی مجلس می‌اندیشند نمایندگان شایسته و کارآمدی نیستند، نماینده مجلس باید مدرس‌وار در برابر تهدیدهای داخلی و خارجی بایستد و اهل رانت‌خواری و طمع‌ورزی و حرص و آز نباشد.

حجت‌الاسلام قدیمی تصریح کرد: نماینده تراز انقلاب و نظام اسلامی باید از تشر و تهدید بیگانگان هراس نداشته باشد و از همه مهم‌تر آن‌که تمام انرژی‌های لازم را برای سربلندی ایران اسلامی به کار گیرد تا عزت و استقلال میهن اسلامی مورد تهاجم و تجاوز دشمنان قرار نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس خاک‌ریز بزرگی است که می‌تواند تهدیدات دشمنان را نقش بر آب کرده و بالاتر آن‌که می‌تواند تهدیدها را تبدیل به فرصت کند و این در صورتی است که نمایندگان از پویایی و تحرک لازم برخوردار باشند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات