۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۳۸۳۷۵
حجت الاسلام عالمی:

نفاق رسوایی دنیا و آخرت را در پی دارد

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این که انسان مسلمان باید مراقب افراد منافق باشد، گفت: به نفاق و دو رویی رسوایی دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام ابوالقاسم عالمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابوالقاسم عالمی صبح امروز در مراسم عزاداری دهه پایانی صفر در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تسلیت ایام عزاداری پایان صفر با تأکید بر اینکه منافقان دل هایی بیمار دارند و چهره آن ها هر روز عوض می شود، گفت: حرکات منافقان بی سر و صدا و آهسته است.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: منافقان زیبا حرف می زنند و برای بیماران نسخه هم می پیچند اما این نسخه آن ها درد بی دوا به همراه داشته و سبب سلب آرامش است.

وی خاطرنشان کرد: این افراد از همدیگر تعریف می کنند و راه باطل و گناه را هموار کرده اند، اما راه خروج از گناه را بسته اند و کسی که به چاه معاصی افتاد، راهی برای نجات او نیست.

کارشناس و مبلغ مذهبی حوزه علمیه قم ادامه داد: دو فتنه از صدر اسلام بوده که پیامبر اسلام نخستین فتنه را مهار کردند.

وی در ادامه بیان داشت: فتنه دوم که فتنه نفاق است، پس از شهادت رسول اکرم(ص) آغاز شد و تا به امروز هم در جریان است؛ در واقع بدترین و بزرگترین عامل مخرب جهان، مسأله نفاق است.

حجت الاسلام عالمی در پایان تأکید کرد: رسوایی دنیایی را می توان جبران کرد اما رسوایی در آخرت دیگر هیچ راه جبرانی ندارد؛ نباید به خاطر ترس از رسوایی دنیایی، آخرت خود را ویران کنیم؛ نفاق و دو رویی رسوایی دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت./840/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات