۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۳۹۷۶۲
امام جمعه اهل سنت کنارک:

حفظ نظام و انقلاب، بر عهده روحانیت است

مولوی ملکی‌پور با بیان اینکه حفظ نظام، ابتدا بر عهده روحانیت است، گفت: روحانیان و مسؤولان دست اندرکار باید با کمال دیانت و امانت از این انقلاب حفاظت کنند و در راستای خیر و صلاح کشور گام بردارند.
مولوی عبدالمالک ملکی‌پور، امام جمعه اهل سنت کنارک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی عبدالمالک ملکی‌پور، امام جمعه اهل سنت کنارک در همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان کنارک که امشب به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، در حوزه علمیه اهل سنت این شهرستان برگزار شد گفت: انقلاب ما نسبت به انقلاب‌های دیگر تفاوت دارد.

وی ادامه داد: فرق انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها در این است در این کشور انقلابی به نام اسلام و تحت رهبری و زعامت یکی از علمای بزرگ آن عصر و فردی مجاهد به پیروزی رسید.

مولوی ملکی‌پور با تأکید بر مدیریت شایسته رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تا زمان رحلت امام و از رحلت امام تا امروز رهبری و زعامت این انقلاب به دست روحانیت و فردی شایسته و لایق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب بدون نام خمینی جایی در جهان ندارد بنابراین اگر این انقلاب آسیبی ببیند قطعا به نام اسلام و به نام روحانیت تمام خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت کنارک با اشاره به لزوم حفظ انقلاب تصریح کرد: اگر بخواهیم این انقلاب را از آسیب های گوناگون و دشمنانی که در کمین هستند تا آسیب برسانند محفوظ بداریم و جهان اسلام را خوش‌نام جلوه بدهیم باید بیش از هر چیز تقوا و خشیت خدا را در نظر داشته باشیم و انجام وظایف کنیم.

وی اظهار داشت: چیزی که به ما آسیب خواهد رساند دنیا طلبی است؛ از این رو روحانیت باید روحانیت را در نظر بگیرد و آسایش را برای مردم بخواهد تا خودش و نظام ضربه نبینند.

مولوی ملکی‌پور با بیان اینکه حفظ نظام، ابتدا بر عهده روحانیت است ابراز داشت: روحانیان و مسؤولان دست اندرکار باید با کمال دیانت و امانت از این انقلاب حفاظت کنند و در راستای خیر و صلاح کشور گام بردارند بدون اینکه منفعت مالی و دنیوی برای خود در نظر بگیرند./831/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات