۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۴۰۷۰۱
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه:

بازگشت به سیره پیامبر و اهل بیت وظیفه مسلمانان در آخرالزمان است

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه گفت: در اخرالزمان باید مسلمانان سعی کنند تا ویژگی‌ها و رفتارهای حضرت محمد(ص) را در زندگی خود پیاده کنند.
معاون نهاد نمایندگی مقاکم معظم رهبری در دانشگاه ارومیهه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه حجت‌الاسلام منصور امامی، در اجتماع مردمی بیعت با امام زمان(عج) با عنوان عید بزرگ بیعت که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امام زمان (عج) در روز جمعه یک زیارت خاص دارد که در آن ذکر می‌شود که روز ظهور ایشان در این روز اتفاق خواهد افتاد و همه در روز جمعه مهمان ایشان هستند.

وی با بیان اینکه مسلمانان همه ایام سال مهمان اهل‌بیت(ع) هستند، افزود: ظهور امام زمان (عج) نزدیک است و این امر براساس یک سری اطلاعات، مصائب و شناخت فرمول‌ها قابل حدس هست.

حجت الاسلام امامی با اشاره به اینکه خدا برای ارتقای مقام مردم، آنان را مورد امتحان قرار می‌دهد، ادامه داد: در این مسیر برخی افراد هستند که بیشتر از سایرین متحمل مشکلات سخت و سنگین‌تری می‌شوند که پیامبران و امامان معصوم(ع) از جمله این افراد هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امتحان‌های مردم ایران سخت‌تر از زمان پیروزی انقلاب است، عنوان کرد: این افزایش و سختی امتحانات خود نشان از رشد و بزرگی جایگاه مردم ایران دارد.

حجت‌الاسلام امامی با بیان اینکه در اخرالزمان باید مسلمانان سعی کنند تا ویژگی‌ها و رفتارهای حضرت محمد(ص) را در زندگی خود پیاده کنند، تصریح کرد: برای پیامبر(ص) دیدن سختی زندگی مسلمانان گران است پس همه باید مسلمانان گرفتار جنگ و فقر را یاری دهند و سبب خشنودی ایشان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه انسان با گذشت سن حریص‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: اخرالزمان نیز یعنی همان پیری دنیا پس این دنیا برای شهرت، قدرت، هوس، شهوت و ... حریص‌تر شده است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه ریشه همه گناهان به شقاوت برمی‌گردد، گفت: تنها راه برای دوری از گرفتار شدن در منجلاب دنیا بازگشت و عمل به سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است.

گفتنی است این مراسم به همت بنیاد مهدویت در ارومیه برگزار شد و مداحی حاج فیاض حسنلو از زنجان و رضا یگانه از دیگر برنامه‌های این اجتماع مردمی بود./۹۳۶/پ203/ب1

ارسال نظرات