۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۴۱۶۱۷
مدیر مدرسه علمیه الزهرا پلدختر خبر داد؛

برگزاری کارگاه پژوهشی ویژه طلاب

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از برگزاری کارگاه پژوهشی ویژه طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی با هدف تقویت فعالیت های پژوهشی طلاب برگزار می شود.
پژوهش

اعظم آزادبخت، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری کارگاه پژوهشی ویژه طلاب این مدرسه خبر داد و بیان داشت: برگزاری این کارگاه ها فرصتی مناسب برای ارتقای فعالیت های پژوهشی طلاب است.

وی با اشاره به رشد علمی و پژوهشی طلاب افزود: در  سایه برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارت افزایی پژوهشی تلاش می شود با بهره مندی از حضور اساتید برجسته طلاب با شیوه های نوین پژوهشی آشنا شوند و اصول لازم را در انجام فعالیت های پژوهشی به کار گیرند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر اظهار داشت: برگزاری کارگاه های پژوهشی امری مهم برای ارتقای کیفی پایان نامه های طلاب در مدارس علمیه است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با بیان اینکه در کنار این دوره های آموزشی کارگاه هایی نیز با هدف توانمندسازی پژوهشی اساتید حوزه علمیه در طول سال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کارگاه های پژوهشی با هدف گسترش و پيشرفت پژوهش در مدارس علمیه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ارتقای مهارت های اساتید پژوهش حوزه با محوریت «مهارت مقاله نویسی» و «نحوه ارزیابی آثار پژوهشی» برگزار می شود./۹۴۵۱/ت303/ب1

ارسال نظرات