۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۵۴۱۶۹۴
حجت الاسلام والمسلمین طاهری خرم آ‌بادی:

وحدت امت اسلامی دشمن را از پای در می آورد

نماینده سابق خبرگان وحدت را یکی از اصول اساسی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امت های اسلامی خالی از هر گونه تظاهر و به شکل واقعی و جدی باید وحدت داشته باشند و به هیچ وجه از آن عدول نکنند.
سید مجتبی طاهری خرم آبادی

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی طاهری خرم آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، وحدت را یکی از رموز اساسی پیروزی امت اسلامی عنوان کرد و گفت: وحدت یک اصل کلی است که همه ملت ها و حکومت ها آن را قبول داشته و یکی از عوامل پیروزی می دانند.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با وحدت کلمه به پیروزی رسید، اظهار داشت: در جریان انقلاب اسلامی همه به خاطر داریم که یکی از رموز اصلی پیروزی وحدت بود؛ در واقع با وحدت کلمه توانستیم انقلاب را به پیروزی برسانیم.

وی با بیان اینکه مسأله وحدت، اصلی جهانی و بین المللی است، بیان داشت: وحدت کلمه در سطح عالم اسلام و فراتر از آن، در سطح منطقه ای ضروری به نظر می رسد.

مدیر مدرسه تخصصی فقهی حضرت امام خمینی(ره) ادامه داد: دشمنان اسلام با گذشت زمان توطئه هایی علیه امت اسلام و منطقه ایجاد کردند که این توطئه ها بسیار پیچیده و برای مردم پر مشقت و پر رنج هستند.

وی یکی از توطئه های استکبار را شجره خبیثه داعش دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب و رشادت رزمندگان اسلام در خط مقاومت، ریشه آن ها خشکانده شد؛ اگر چه تفکر آن ها در مواردی باقی است و مبارزه با این تفکر باید ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری خرم آبادی یادآور شد: با توجه به این توطئه ها و تحولاتی که در کشورهای منطقه وجود دارد، مشخص است که دشمن در حال اجرای نقشه ها و توطئه های مختلفی است.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: امت های اسلامی خالی از هر گونه تظاهر و به شکل واقعی و جدی باید وحدت داشته باشند و به هیچ وجه از آن عدول نکنند، چرا که این وحدت می تواند دشمن را از پای دربیاورد.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری  ابراز کرد: مشخص است که رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و علمای اسلام و همه کسانی که این اوضاع حساس را درک کرده اند، به درستی و با بصیرت بر لزوم وحدت و یکپارچگی تأکید می کنند./840/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات