۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۴۱۹۶۷
با حضور حجت الاسلام والمسلمین مدنی؛

فرزندان ممتاز کارکنان جامعه الزهرا تجلیل شدند

مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان جامعه الزهرا(س) همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) برگزار شد.
مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان جامعه الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان جامعه الزهرا(س) پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) از سوی اداره تعاون و رفاه جامعه الزهرا در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

بر اساس این گزارش این مراسم با حضور ۲۷۰ نفر از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب فرزند کارکنان جامعه الزهرا(س) به همراه خانواده های شان برگزار شد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا(س) در این مراسم تربیت را اساسی ترین مولفه تحکیم مبانی تمدن اسلامی توصیف کرد و گفت: پیشرفت امروز غرب به خاطر استعمار و استثمار ملت ها به ویژه امت اسلام است؛ براین اساس دانش آموزان و دانشجویان ممتاز باید بدانند که آینده و سابقه تمدنی اسلام تضمین کننده رفتارهای علمی آنان است.

وی افزود: قانون حمورابی به عنوان اولین قانون نوشته شده بشری مربوط به تمدن ایلامی های شوش است که در این سرزمین نوشته شده است، این در حالی است که لوح این قانون را بعدها غارت کردند و اکنون در موزه پاریس نگهداری می شود.

همچنین عباس محمدی، معاون اداری مالی جامعه الزهرا(س) که پس از مدیر جامعه الزهرا ارائه آمارهای اموزشی این مراسم را بر عهده داشت با بیان اینکه فرزندان ما آینده سازان نظام اسلامی هستند، گفت: خانواده ها باید برای موفقیت و آینده فرزندان خود برنامه داشته باشند و از آنها حمایت کنند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از فرزندان ممتاز تحصیلی کارکنان جامعه الزهرا با اهدای هدایایی تجلیل شد؛ در این مراسم همچنین به میمنت میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع)  به فرزندانی که نام آنها محمد، محمدصادق و فاطمه زهرا بود هدایایی تقدیم شد./837/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات