۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۴۲۴۷۹
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حرکت خودجوش مردم در ۹ دی دفاع از نظام و ولایت بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حرکت خودجوش مردم در ۹ دی در دفاع از نظام و ولایت‌فقیه، سبب شد تا این روز به نام یوم‌الله نام‌گذاری شود.
حجت الاسلام سالاری حجت الاسلام سالاری نشست ستاد ۹ دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست هماهنگی گرامیداشت یوم‌الله 9 دی، بر برگزاری پرشور و شعور مراسم این روز تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران در سال 88 هشت ماه کشور را دچار آشوب و بحران کردند، اضافه کرد: فتنه 88 از سوی دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی با شعار تقلب آغاز شد و هدف اصلی آن‌ها نشانه گرفتن اصل ولایت‌فقیه و اصل نظام اسلامی بود.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: شعار افرادی که در خیابان‌ها ریخته بودند و اصل نظام و ولایت فقه را نشانه گرفته بودند این بود که نه «غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» که این دروغی بیش نبود.

رییس ستاد گرامیداشت یوم‌الله 9 دی خراسان شمالی تأکید کرد: آن‌هایی که جانشان را فدای ایران کردند، شهدا بودند که با نثار خون خود نهال انقلاب را تنومند کردند.

وی در ادامه افزود: فتنه گران با وجود شعارشان جانشان را فدای آمریکا و اهداف آن‌ها کردند، نه فدای ایران.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: فتنه 88 حادثه‌ای عمیق و چندبعدی بود؛ اما حکمت‌های رهبر حکیم انقلاب، راه‌های برون‌رفت از آن را به ما نشان داد.

وی اضافه کرد: حرکت خودجوش مردم در 9 دی در دفاع از نظام و ولایت‌فقیه، سبب شد تا این روز به نام یوم‌الله نام‌گذاری شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با بیان اینکه برخی از خواص در فتنه 88 از مردم عوام عقب ماندند؛ اما مردم اوج بصیرت خود را نشان دادند، افزود: مردم به فریاد «این عمار» رهبر معظم انقلاب، لبیک گفتند و سیلی محکمی به دندان و دهان آن‌هایی که برای این نظام و انقلاب خواب می‌دیدند، زدند.

وی خاطرنشان کرد: 9 دی روز رسوایی منافقان و نفوذی‌ها بود و این روز نقش بسیار زیربنایی در شناخت انقلاب دارد؛ ازاین‌رو باید یوم‌الله 9 دی به بهترین نحو ممکن پاس داشته شود و مسؤولان باید در این زمینه همت بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: بسترسازی، فضاسازی و رسانه‌ای کردن یوم‌الله 9 دی برای نسل جدید و تحلیل فتنه 88 از اهمیت زیادی برخوردار است؛ به همین دلیل باید چند روز قبل از 9 دی اذهان عمومی نسبت به این مسأله آماده شود تا مردم با شور بیشتری در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی حضور پیدا کنند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات