۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۴۳۴۶۲

آغاز مرحله استانی مسابقات قرائت ویژه طلاب لرستانی

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: مرحله استانی مسابقات قرائت قرآن با حضور ۳۰ نفر از طلاب خواهر استان در حال برگزاری است.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات استانی قرائت قرآن که در مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران گفت: این دوره از مسابقات قرآنی با حضور 30 نفر از خواهران طلبه لرستانی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری مرحله مدرسه ای مسابقات قرآنی افزود: پس از برگزاری مرحله مدرسه ای نفرات برگزیده در مرحله استانی امروز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

عزیزی هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را ارتقای فرهنگ قرآنی بین طلاب و فراهم ساختن زمینه بیشتر انس با قرآن عنوان کرد و گفت: در قالب برگزاری مسابقات قرآنی تلاش می شود استعدادهای طلاب شناسایی شود.

وی در ادامه یادآور شد: طلاب برگزیده پس از کسب امتیازات لازم در مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه مسابقات قرائت با حضور داوران استانی در حال برگزاری است، اظهار داشت: داوران این دوره از مسابقات خانم حسنوند، قبادی و بیرانوند هستند.

عزیزی در پایان یادآور شد: مسابقات قرائت ویژه طلاب خواهر مدارس علمیه لرستان با محوریت صوت و لحن، وقف و ابتدا و تجوید داوری می شود./9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات