۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۵۴۴۲۰۱
با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر آ‌یت الله مکارم از حضور مؤثر مبلغان جهادی در اربعین

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی به همایش تقدیر و تجلیل از مبلغان جهادی اربعین، از حضور مؤثر مبلغان جهادی در اربعین تقدیر کرد.
فعالیت تبلیغی طلاب در مسیر پیاده روی اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی به همایش تقدیر و تجلیل از مبلغان جهادی اربعین که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، از نقش مؤثر مبلغان تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به یقین اربعین حسینی مخصوصا با توجه به پیاده روی میلیونی از نجف اشرف و سایر شهرهای عراق و خارج از آن از باشکوه ترین مراسم های مذهبی دنیا است که دوست و دشمن به عظمت آن اعتراف دارد.

با توجه به این که این حرکت عظیم فرصت طلایی بسیار مناسبی برای تبلیغات اسلامی و معرفی مکتب اهل بیت(ع) و پاسخ به شبهات وسواسان خناس می دهد لازم بود که مبلغانی از حوزه های علمیه برای این امر گسیل شوند و بحمدالله این امر از سوی افراد آگاه انجام پذیرفت.

امسال عدد بسیار مهمی از جویندگان این را به نحو احسن انجام وظیفه کردند و در واقع جهاد علمی و تبلیغی مؤثری در این زمینه داشتند، و به یقین نام آن ها در طومار مجاهدین راه حق ثبت شد و امیدواریم سالیان دراز بتوانند به این برنامه مهم دینی بپردازند و تشنگان زلال حقیقت این مراسم را با برنامه های تبلیغی خود سیراب کنند.

من به سهم خود از ای عزیزان تقدیر می کنم و از کسانی که این همایش را تشکیل داده اند نیز بسیار سپاسگزارم و امیدواریم خدمات همه ذخیره یوم المعاد باشد.

والسلام علیکم و رحمة الله ـ ناصر مکارم شیرازی

/1323/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات