۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۵۴۴۷۰۷

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر معارفه شد

در مراسمی با حضور رییس شورای برنامه‌ریزی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر معارفه شد.
آئین تودیع و معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، رییس شورای برنامه‌ریزی ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیش از ظهر یکشنبه در آیین معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با اهمیت فعالیت‌های این ستاد اشاره کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت است.

حجت‌الاسلام یدالله حبیبی اضافه کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌توان به آگاه‌سازی مردم نسبت به آسیب‌ها و توجه آحاد مردم برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره کرد.

وی با اشاره به تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اضافه کرد: جایگاه و پشتوانه قانونی ستاد امر به معروف با این مصوبه مستحکم شده است و شاهد هماهنگی و همکاری بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

مشاور عالی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: از رسالت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌توان به توسعه فرهنگ مقابله با اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق و دیگر ناهنجاری‌های اجتماعی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام حبیبی افزود: ماموریت این ستاد اطلاع‌رسانی و آموزش شناخت معروف‌ها و منکرها  است که در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مدیریتی، اقتصادی و مقابله با آسیب‌ها، تهدیدها و فسادها مورد توجه قرار دارد.

آیین تودیع و معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و حجت الاسلام  یدالله حبیبی مشاور عالی و رییس شورای برنامه ریزی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.

در این آیین از زحمات چند ساله سردار فتح‌الله جمیری تقدیر به عمل آمد و سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر معرفی شد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: مهر

ارسال نظرات