۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۴۴۸۲۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

هوشیاری امت انقلابی و مؤمن ایران، طومار فتنه ۸۸ را در ۹ دی درهم پیچید

حجت الاسلام داداش زاده با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت در برهه های حساس، گفت: اگر هوشیاری و بصیرت مردم ایران نبود حماسه ۹ دی که خط بطلانی بر فتنه ۸۸ بود، شکل نمی گرفت.
حجت الاسلام داداش زاده

حجت الاسلام محمد داداش زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به قرار گیری در آستانه سالروز بصیرت و  میثاق ملت با ولایت، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ایران در این روز هوشیاری و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه ادعای تقلب در انتخابات آغازی برای سوء استفاده برخی فتنه گران بود که ریشه در گذشته داشت، ابراز داشت: این اغتشاشات و ایجاد فضای ناآرام در کشور کار را به جایی رساند که یک عده با توهین به مقدسات و مکتب عاشورا خون مردم دین دار و انقلابی را به جوش آوردند تا آنکه حماسه عظیم ۹ دی شکل گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: فتنه گران با توهین به امام راحل و پاره کردن عکس ایشان کار را به جایی رساندند که در روز عاشورا با پای کوبی به مقدسات دینی و مکتب حسینی توهین کردند تا آنکه مردم همیشه در صحنه و دیندار ایران اسلامی در ۹ دی خط بطلانی به فتنه ۸۸ کشیدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

وی با بیان اینکه در این فتنه عده ای که خود را انقلابی می دانستند و انقلابی می خواندند اما در پشت صحنه به فتنه انگیزی مشغول بودند چهره واقعی آنها برای همگان شناخته شد، افزود: کسانی که به دنبال منافع شخصی از انقلاب بودند در این فتنه رنگ باختند و با وجود توهین به مقدسات ملت ایران دست از مواضع شرورانه خود نکشیدند.

حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به داریت و رهبری امام خامنه ای در این فتنه بزرگ و برهه حساس، اذعان داشت: بیانات و هدایت های رهبر معظم انقلاب نور بصیرت را در جان مردم ایران روشن کرد تا اینکه با دوری از مسیر ضلالت حماسه ۹ دی خلق شد و بار دیگر این ملت بزرگ هوشیاری خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه ادعای تقلب و تضعیف رای ۴۰ میلیونی ملت ایران در مجامع بین المللی آسیب های بسیاری را متوجه کشور و اقتصاد کرد، تصریح کرد: چنین اقداماتی و فتنه انگیزی هایی در نهایت به ضرر ایران اسلامی و مردم تمام خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم دیندار و انقلابی ایران با حفظ هوشیاری و بصیرت در مسیر اهداف انقلاب اسلامی گام برداند به این کشور آسیبی نخواهد رسید، تا زمانی که این ملت مؤمن و شهیدان و خانواده شهدا هستند ایران در اوج عزت باقی خواهد ماند./۸۵۴/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات