۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۵۴۴۹۰۰
امام جمعه زاغه:

بزرگداشت حماسه ۹ دی پاسداری از ارزش ها است

امام جمعه شهرستان زاغه با تأکید بر ضرورت بزرگداشت حماسه ۹ دی گفت: ۹ دی روز پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب و اسلام است.
9دی

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، فتنه 88 را عاملی برای به وجود آمدن حماسه 9 دی بیان کرد.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه های انقلاب افزود: مردم سرمایه عظیم انقلاب اسلامی هستند و در شکل گیری این انقلاب به خوبی ایفای نقش کردند و همواره پای ارزش های انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند.

امام جمعه شهرستان زاغه با تأکید بر گرامی داشت حماسه 9 دی عنوان داشت: این روز باید گرامی داشته شود، چراکه 9 دی یادآور بصیرت، درایت و هوشیاری ملت ایران است و بزرگداشت 9 دی به گونه ای قدردانی از حضور با بصیرت مردم در صحنه های انقلاب است.

وی بزرگداشت 9 دی را روز گرامی داشت آرمان ها و اهداف انقلاب خواند و ادامه داد: دشمنان در جریان فتنه 88 با تحریک کردن فریب خوردگان داخلی در صدد ضرب زدن به اصل انقلاب و آرمان های نظام جمهوری اسلامی بودند.

حجت الاسلام زینی وندیان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب انتخابات 88 را زمینه ای برای پیاده کردن توطئه های خود می دانستند، بیان داشت: در آن روزها آشوبی در کشور به وجود آمد که دشمنان خارجی طراح آن بودند و از فتنه گران داخلی به عنوان مهره استفاده می شد.

وی با بیان اینکه اگر حماسه 9 دی و حضور مردم در آن روزها نبود، اکنون وضعیت کشور به گونه ای دیگر رقم می خورد، ادامه داد: ملتی که برای به ثمر نشستن درخت انقلاب خون فرزندان خود را تقدیم کردند به این راحتی صحنه های انقلاب را خالی نخواهند کرد.

امام جمعه شهرستان زاغه گفت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که نظام جمهوری اسلامی به لطف الهی، درایت و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب، به برکت خون شهدا و پشتوانه مردمی همواره در برابر توطئه های آنان مصون است و درخت انقلاب هر روز پر ثمرتر از گذشته می شود.

حجت الاسلام زینی وندیان بیان داشت: امروز باید 9 دی به خوبی تبیین و با بصیرت بخشی بین مردم زمینه خنثی سازی توطئه های دشمنان در زمینه های مختلف فراهم شود./9459//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات