۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۴۴۹۵۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

۹ دی مرز بین جریان انقلابی و غیر انقلابی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه آنقدر که حامیان فتنه به روز ۹ دی حساسیت دارند، به ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن حساس نیستند، گفت: ۹ دی مرز بین جریان انقلابی و غیر انقلابی است.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در جلسه ستاد 9 دی که با حضور کلیه مسؤولان نهادها، ادارات و نمایندگان احزاب در سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران برگزار شد با بیان اینکه هرچه به روز ۹ دی نزدیکتر می شویم اهمیت آن بیشتر می شود، گفت: مشاهده اتفاقاتی که رخ می دهد و مواضعی که در رسانه های ضد انقلاب حتی از سوی پادوهای منحرف داخلی دشمن گرفته می شود، وظیفه ما را سنگین تر می کند.

وی اظهار داشت: آنقدر که آنها به 9 دی حساسیت دارند به 13 آبان و 22 بهمن حساس نیستند، چرا که ۹ دی مرز بین جریان انقلابی و غیر انقلابی است.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه کسی که مدعی انقلابی بودن است، در روز ۹ دی پای کار می آید، افزود: امروز شاهد تغییر عنوان فتنه به «اعتراض عمومی مردم» هستیم، حامیان فتنه اکراه دارند از لفظ فتنه استفاده کنند.

وی با ابراز تأسف از حمایت و نام بردن سران فتنه در برخی از تریبون های رسمی این نظام، مطرح کرد: بعضی از وابستگان جریان فتنه کماکان در دستگاه های اجرایی مسؤولیت دارند و از توان دستگاه ها، فرصت فضای مجازی و ظرفیت رسانه های دیگر در راستای تطهیر فتنه گران استفاده می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: امروز در موقعیتی قرار داریم که تحریک ها و تخریب هایی از بیرون و عملکرد پادوهای داخلی و نفوذی های استکبار از درون هوشیاری و وظیفه ما را دوچندان می کند.

وی خطاب به مسؤولان خواستار روشنگری و بصیرت افزایی بیشتر در فضای مجازی و دیگر رسانه ها شد و ابراز داشت: باید روشنگری شود تا اگر کسانی گرفتار غفلت هستند ذهن هایشان بیدار شده و فریب جریان فتنه را نخوردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام مراسم محوری و اصلی یوم الله ۹ دی ماه در پایتخت عنوان کرد: این مراسم روز شنبه نهم دی ماه سال ۱۳۹۶ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران با سخنرانی آیت الله اراکی نماینده مجلس خبرگان رهبری و مداحی حاج سعید حدادیان ذاکر اهل بیت برگزار می شود.

حجت الاسلام محمودی در پایان با تأکید بر بهره وری مناسب از رسانه های موجود از جمله فضای مجازی و خبرگزاری های رسمی، خاطر نشان کرد: از امروز تا نهم دی ماه فرصت زیادی باقی نمانده، باید دست در دست یکدیگر و با اتحاد و همدلی روز 9 دی ماه حضور پر رنگتری را شاهد باشیم./804/پ203/ب1

ارسال نظرات