۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۴۵۴۳۳
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

حماسه عاشورایی ۹ دی در تاریخ ماندگار است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی حماسه ۹ دی را حاصل بصیرت افزایی مردم بعد از خطبه تاریخی مقام معظم رهبری دانست.
حجت الاسلام موسوی لارگانی

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: حماسه ۹دی در تاریخ ماندگار است که ‌با گذشت ۸ سال از این حماسه غرور آفرین همچنان پایدار باقی مانده است.

حجت الاسلام موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی با بصیرت افزایی که مقام معظم رهبری در خطبه تاریخی خود داشتند رخ داد، ایشان ملت را بر آن داشتند که با حضور در صحنه در مقابل زیادخواهی‌های فتنه‌گران ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه سرچشمه فتنه ۸۸ از خارج از کشور بود، گفت: دشمنان با کمک‌های مالی زیاد و تشکیل اتاق فکر باعث به راه افتادن آن حرکت نابخردانه شدند، تعدادی فریب فتنه‌گران را خوردند و به دنبال آن با حضور در خیابان‌ها حرکات ناشایستی از آنها سر زد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه تا که فتنه‌گران به مقدسات دین و‌مذهب ورود نکرده بودند مردم خونشان به جوش نیامده بود، اظهار داشت: حمله آنها به مساجد، آتش زدن خیمه امام و تعرض به عزاداران امام حسین(ع) نوع اعتراضات را از یک نتیجه انتخاباتی تغییر داد.

این عضو فراکسیون روحانیت با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر شعار جمهوری اسلامی تاکید کرده بودند، خاطرنشان کرد: مردم وقتی متوجه شدند که این افراد با اسلام مخالف هستند، به خیابان آمدند و طومار فتنه‌گران را درهم پیچیدند.

وی فتنه 88 را برای کشور پرهزینه دانست و یادآور شد: گستاخی‌های استکبار جهانی بعد از فتنه ۸۸  آغاز شد و از آن زمان به بعد زیاده خواهی‌ آنها در خصوص بحث هسته‌ای  قوت گرفت.

نماینده مردم فلاورجان در خانه ملت با اشاره به اینکه تا پیش از فتنه 88 رییس جمهور آمریکا رسما فتوای حضرت امام و مقام معظم رهبری را مبنی بر اینکه استفاده از انرژی هسته‌ای را برای تولید سلاح‌های اتمی حرام  اعلام کرده بودند پذیرفته بود، افزود: آنها پیش از آن رسما اعلام کرده بودند که تا ۵ درصد انرژی هسته ای حق ملت ایران است که بتوانند در راستای مسائل صلح آمیز از آن استفاده کنند./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات