۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۵۲۰۷۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

برگزاری جشنواره های قرآنی دهه فجر در لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره های قرآنی به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با هدف تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه برگزار می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، بعدازظهر امروز در جلسه مسؤولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان گفت: با بهره مندی از فرصت های تبلیغی تلاس می شود اهداف و آرمان های انقلاب بین نسل جوان تبیین شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب برای ایجاد فاصله بین نسل جوان و انقلاب افزود: بازگو کردن دستاوردها و تبیین اهداف انقلاب امری مهم برای مقابله با توطئه های استکبار است.

حجت الاسلام مهدوی از راه‌اندازی کمیته قرآنی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و عنوان داشت: از سوی تبلیغات اسلامی استان تشکل‌ های دینی در راستای برگزاری برنامه ‌های دهه فجر تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه در راه اندازی کمیته های قرآنی ارتقای برنامه های شاخص و کیفی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: ارتقای کمی و کیفی برنامه ها در تبیین اهداف انقلاب ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه از اعزام مبلغ به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد و اظهار داشت: اعزام مبلغان با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب، رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب صورت می گیرد.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: جشنواره های قرآنی نیز به صورت استانی و شهرستانی بین نسل جوان و نوجوان و با حضور مبلغان و اساتید قرآن برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در سایه برگزاری این جشنواره های قرآنی تلاش می شود انس با قرآن بین نسل نو تقویت شود و با تبیین ارزشها و آرمان های انقلاب جلوی رواج ناهنجاری ها در جامعه گرفته شود./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات