۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۵۲۱۳۶
همزمان با میلاد حضرت زینب صورت گرفت؛

افتتاح بیست و یکمین دوره طرح بزرگ ازدواج دانشجویی کشور

بیست و یکمین دوره طرح کشوری ازدواج دانشجویی با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب به این جشن سالانه در بارگاه منور رضوی افتتاح شد.
ازدواج دانشجویی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بیست و یکمین دوره طرح کشوری ازدواج دانشجویی با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب به این جشن سالانه در محل بارگاه منور رضوی افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم که شامگاه سه شنبه در محل رواق مطهر شیخ حر عاملی بارگاه منور رضوی برگزار شد، حجت الاسلام خادمی، دبیر بیست و یکمین دوره طرح ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت، ضمن قرائت پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به زوج های جوان دانشجو، حضور آن ها در مشهد مقدس را خیر مقدم گفت.

دبیر این دوره از طرح بزرگ همسفر تا بهشت با اشاره به برگزاری جشن بزرگ ازدواج دانشجویی از سوی نهاد رهبری در دانشگاه ها، اظهار کرد: این سفر معنوی مبارک که با شام ولادت حضرت زینب کبری(س) همزمان شده که قطعا قدر و شأن و منزلت شما جوانان بیش از آن است، به لطف و محبت رهبر و امامی است که امروز سکان دار نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما امیدوار هستیم که بتوانیم به بهترین شکل ممکن توفیق خدمت به این سفر معنوی را انجام دهیم و از جوار امام هشتم(ع) برای تمام جوانانی که دوست دارند توفیق این همسفری در بهشت را پیدا کنند، دعا می کنیم.

حجت الاسلام خادمی با اشاره به بخشی از دستاوردهای طرح بزرگ ازدواج دانشجویی پس از دو دهه تجربه، یادآور شد: ما در این دوره مبارک هر آنچه دیده ایم شیرینی و حلاوت بوده که یکی از آن ها سطح بسیار پایین طلاق بین زوج های دانشجو است که امیدواریم روزی به صفر درصد برسد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری، کارشناس مذهبی رسانه ملی به سخنرانی به موضوع سبک زندگی اسلامی و ضرورت توجه زوج های جوان به این مهم پرداخت.

اجرای گروه تواشیح و قرائت پیمان نامه زوج های جوان از دیگر بخش های مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره طرح بزرگ همسفر تا بهشت بود و پس از آن زوج های جوان برای زیارت بارگاه منور رضوی به روضه منوره مشرف شدند.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند./820/پ203/ب1

ارسال نظرات