۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۵۳۲۴۳
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به لطف الهی تفکر انقلاب اسلامی به سایر کشورها صادر و فراگیر شده است، گفت: باید خدمات و دستاوردها و اهداف آن به خوبی برای نسل جوان تبیین شود و این از ضرورتها است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در همایش بزرگداشت 12 بهمن ماه، سالروز ورود امام راحل در سال 57 به میهن اسلامی که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال نشان دادن چهره ناکارآمد از انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن می خواهد حکومت قبل از انقلاب را بزک کند و زیبا نشان دهد تا از این طریق ناکارآمدی انقلاب را اثبات کند اما کور خوانده است.

وی با بیان اینکه چهره خبیث و ظلمانی طاغوت قابل بزک نیست، اظهار کرد: باید چهره خبیث طاغوت برای همیشه تاریخ در ذهن ها تاریک بماند و نشان دهیم انقلاب بهترین راه برای عبور از دوران ظلم و ستم بود؛ باید عدالت محوری انقلاب و نظام اسلامی برای افکار عمومی به خوبی تبیین شود و این رسالت امروز ما است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه به لطف الهی تفکر انقلاب اسلامی به سایر کشورها صادر و فراگیر شده است، گفت: متأسفانه انقلاب اسلامی در درون کشور مظلوم واقع شده است؛ باید خدمات و دستاوردها و اهداف آن به خوبی برای نسل جوان تبیین شود و این از ضرورتها است.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه نورانیت انقلاب اسلامی علی رغم همه تبلیغات سوء دشمن فراگیر شده است، افزود: متأسفانه خودمان نسبت به نورانیت انقلاب محروم مانده ایم که در این زمینه نیازمند کار محتوایی و جهادی هستیم و نباید از آن غافل شویم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه پیامبر عظیم الشأن اسلام است، خاطرنشان کرد: پیامبر ختمی مرتبت از طرف خداوند متعال مبعوث شد تا اسلام را شکل دهد و پایه گذاری کند و امام خمینی(ره) نیز ادامه دهنده این راه نورانی بود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که انقلاب ما انقلاب نان‌ آور و شغل آور نبود؛ باید راه انقلاب مورد توجه باشد که اگر این شد سایر مشکلات نیز خود به خود برطرف خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی در کنار مسائل معنوی دستاوردهای بسیاری هم داشتیم، اضافه کرد: چرا برخی ‌ها خودباخته به انقلاب نگاه می ‌کنند، انقلاب دارایی ‌های بسیاری دارد اما متأسفانه مورد غفلت قرار می ‌گیرند./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات