۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۵۳۶۰۰
معاون پژوهش حوزه علمیه ایلام:

انقلاب اسلامی حاصل بصیرت ملت بود

معاون پژوهش حوزه علمیه ایلام گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاری است در چشم همه زورگویان عالم زیرا که این جمهوری اسلامی است که با تشکیل محور مقاومت از اعمال نقشه های شوم نظام سلطه در خاورمیانه جلوگیری کرده است.
بصیرت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون پژوهش حوزه علمیه ایلام، عصر امروز در نشست بصیرتی در جمع بسیجیان شهرستان ایلام در مسجد ثقلین اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل بصیر بودن ملت بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) به عنوان رهبر این نهضت عظیم با بصیرت افزایی سبب شد تا مردم راه درست را از باطل تشخیص داده و علیه ستم و فساد قیام کرده و رژیم پهلوی را سرنگون کنند.

حجت الاسلام سلیمی خاطر نشان کرد: جوانان آن موقع با لبیک به رهبر خود بپا خاسته و به قدرت های شرق و غرب نه گفتند و نظام اسلامی را برپا ساختند.

معاون پژوهش حوزه علمیه ایلام عنوان داشت: بعد از این پیروزی عظیم دشمنان انقلاب در طول ۴۰ سال از هیچ سنگ اندازی علیه نظام اسلامی دریغ نکرده و نخواهند کرد زیرا که امروز این ایران اسلامی است که در مقابل زورگویی های آنها در جهان ایستاده است.

وی با بیان اینکه استقلال ایران اسلامی یکی از برکات انقلاب است، گفت: دشمنان و در راس آنها آمریکا هیچگاه علاقه ندارد کشوری استقلال داشته و همیشه درصدد است تا همه را زیر سلطه خود بیاورد.

این مدرس حوزه ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاری است در چشم همه زورگویان عالم زیرا که این جمهوری اسلامی است که با تشکیل محور مقاومت از اعمال نقشه های شوم نظام سلطه در خاورمیانه جلوگیری کرده است.

حجت الاسلام سلیمی تاکید کرد: جوانان ایران باید بصیر بوده و همچنین در جامعه نیز بصیرت افزایی کنند تا امید دشمنان از چنگ اندازی به این مرز و بوم به یأس و نا امیدی تبدیل شود.

این مسؤول حوزوی در پایان گفت: تقوا یکی از راه های کسب بصیرت است و جونان باید با رعایت تقوا و تزکیه نفس راه سعادت را طی کرده و عاقبت به خیر شوند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات