۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۵۳۸۶۹
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

مسؤولان قدرت کنترل بحران‌ها را ندارند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که مسؤولان اجرایی بخش‌های مختلف کشور قدرت کنترل بحران‌ها را ندارند.
حجت الاسلام موسوی‌لارگانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه ۱۶ بهمن در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: خدا را شاکر هستیم که رحمت خود را از طریق نزولات آسمانی شامل حال ما کرد، اما متوجه شدیم که دلیل این بارش‌های کم عدم آمادگی مسؤولان بخش‌های مختلف اجرایی برای مقابله با بحران‌های احتمالی است.

وی ادامه داد: جالب اینجا است که مسؤولان یک سال کار می‌کنند تا یکی دو ماه در زمستان ارائه خدمت کنند، اما در همین بارش ‌های اخیر شاهد بودیم که نزدیک به دو روز برخی افراد در جاده‌ها ماندند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود بیان داشت: امروز شاهد هستیم که بسیاری از کشاورزان با موضوع خشکسالی مواجه شده‌اند اما هنوز خسارت به آنها پرداخت نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان تذکر خود اشاره‌ای نیز به وضعیت بد باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان و لزوم توجه به باشگاه ذوب آهن کرد./۸۵۶/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات