۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۵۴۱۷۵
مدیر مدرسه علمیه امام صادق تفرش:

امام خمینی بزرگ ترین مصلح جهان است

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش گفت: امام خمینی(ره)، بزرگ ترین مصلح قرن بیستم است که نقش موثری در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی دارد.
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش

حجت الاسلام محسن تقی زاده مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: امام خمینی(ره)، بزرگ ترین مصلح قرن بیستم است که نقش موثری در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی با ایستادگی در مقابل قدرت های غرب و شرق دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش با اشاره به تلاش دشمنان جمهوری اسلامی ایران به ناکارآمد نشان دادن نظام، اظهار داشت: طبیعت وجودی معاندان، دشمنی با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، از این رو نمی توان آن ها را به دوستی با انقلاب وادار کرد.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: افرادی در بطن نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای اهداف دشمنان حرکت کرده و معاندان را به عنوان رقیب، شریک و متحد ایران در منطقه معرفی می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش با بیان این نکته که امام خمینی(ره)، موسس حکومت اسلامی رسمی در ایران است، گفت: هیچکدام از نهضت های اسلامی قرن بیستم، در مبارزه با نظام های طاغوتی و سلطه گر، قادر به سرنگونی یک رژیم نبوده اند.

حجت الاسلام تقی زاده  با اشاره به اینکه ناکارآمد جلوه دادن نظام با ناکارآمد بودن آن، متفاوت است، خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد با استفاده از ماهواره ها، شبکه های مجازی و رسانه های دسته جمعی، نظام اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد تا با تبلیغ کاستی های موجود، بتواند از آن ها به عنوان کژی های بزرگ در جامعه یاد کند.

وی اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی، از اتحاد مردم، خدمات، برنامه ریزی ها، اقدامات و اهداف انقلاب ایران در منطقه سخنی به میان نمی آورند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان  تروریست، نیروهای خشونت طلب، مخل منافع ملی و صلح در منطقه معرفی می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش با بیان اینکه انقلاب اسلامی به پشتوانه اسلام انقلابی تشکیل شده است، اظهار داشت: هوشیاری و دشمن شناسی ملت ایران، ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، ملت را ابزاری در راستای رسیدن به اهداف شوم خود و تفرقه افکنی می دانند و از احساسات پاک آنان سوء استفاده می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش انقلاب اسلامی ایران را پروسه ای دانست که پروژه های مختلفی را در دل خود جای داده است و گفت: مراحل تکامل جمهوری اسلامی ایران شامل نهضت اسلامی، انقلاب اسلامی، استقرار نظام و دولت اسلامی، تشکیل کشور و جامعه اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی می شود.

حجت الاسلام تقی زاده اضافه کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در مرحله سوم قرار دارد و باید با کارآمدتر کردن نظام، بستر تشکیل جامعه اسلامی فراهم شود./842/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات