۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۵۵۴۴۰۸
مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین مطرح کرد؛

عملکرد ضعیف مسؤولان، دستاویزی برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب از سوی دشمنان

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) با بیان اینکه ناکارآمد جلوه دادن انقلاب حربه دشمن برای جدا ساختن مردم از نظام است، گفت: در حال حاضر عملکرد ضعیف برخی مسؤولان ابزاری برای سوء استفاده خصمانه دشمنان و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب در اذهان عمومی شده است.
پرچم جمهوری اسلامی ایران

ربابه سادات جذبی مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: والاترین دستاورد انقلاب اسلامی این است که کشور ایران را که در دنیا به عنوان یک کشور ضعیف و تحت سلطه مطرح نبود امروز به عنوان یکی از قدرت‌های منطقه و جهان از آن یاد می‌شود و نام ایران و ایرانی در دنیا شناخته شده است.

وی افزود: نظام اسلامی با وجود فشارها، تحریم‌ها، تهدیدها و فتنه‌های مکرری که از پیروزی انقلاب تا به امروز تحمل کرده و پشت سر گذاشته، دستاوردهای فراوان و غرورآفرینی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و غیره کسب کرده است.

جذبی رشد معنوی و دینداری جوانان را از دستاوردهای انقلاب دانست و اظهار داشت: با وجود تبلیغات سوء دشمنان در جهت منحرف ساختن و گمراه کردن جوانان از اعتقادات اسلامی و آرمان‌های انقلابی ما شاهد جوانان بسیار مومن، معنوی و شایسته‌ای در کشور هستیم و این مهم از دیگر برکات انقلاب اسلامی است که ما آن را مشاهده می‌کنیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) در پاسخ به این پرسش که چرا رسانه‌های بیگانه سعی دارند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند؟ ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پایان جنگ تحمیلی هشت ساله از حمله نظامی به ایران ناامید شدند و از آن زمان تا به امروز تهاجم گسترده و همه جانبه فرهنگی را علیه ایران در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: هر روز که می‌گذرد شک و شهبه جدیدی در احکام و عقاید اسلامی مطرح می‌کنند و از این طریق سعی دارند افکار و اذهان جوانان ایرانی را نسبت به مشروعیت انقلاب اسلامی دچار تردید کنند، اکنون این سوال مطرح است که چرا این حجم گسترده از شبهات تنها به اعتقادات اسلامی وارد می‌شود و هیچ کسی در دنیا نسبت به دین یهود یا مسیحیت هیچ سوال و شبهه‌ای ندارد، در دین یهود نیز یهودیان موظف هستند آداب بسیار سختی را رعایت کنند اما کسی به آنها ایراد نمی‌گیرد و جوانان یهودی به راحتی آن آداب را می‌پذیرند و به آن عمل می‌کنند.

جذبی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی و مستکبرین عالم خوب می‌دانند که مردم و به ویژه جوانان جامعه پشتوانه نظام اسلامی هستند از این رو سعی دارند جوانان را نسبت به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی سست و بی‌انگیزه کنند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه ام المومنین(س) ناکارآمد جلوه دادن انظام اسلامی را یک اقدام خصمانه از سوی دشمنان برشمرد و گفت: از دیگر اقدامات خصمانه دشمن نسبت به انقلاب اسلامی این است که سعی می‌کند نظام اسلامی را یک نظام ناکارآمد معرفی کند، اگر ضعفی در عملکرد برخی مسؤولان وجود دارد که این نیز هست، آن نقطه ضعف را با تبلیغات و بزرگنمایی در افکار عمومی جامعه تبدیل به یک بحران حل نشدنی می‌کنند، در حالی که ضعف‌های موجود در کشور از انقلاب و نظام اسلامی نیست بلکه ضعف در عملکرد برخی از مسؤولان و مدیران کشور است./813/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات