۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۵۴۷۲۳
ایستاده پای انقلاب؛

وحدت ملی بزرگترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن است

مدیرحوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک گفت: اتحاد، وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران اسلامی بزرگترین پیام سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.
مدیرحوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک

حجت الاسلام علیرضا اسفندیاری مدیرحوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در پاسخ به این سوال که پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی در 22 بهمن چه می تواند باشد، گفت: اتحاد، وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران اسلامی بزرگترین پیام سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک بیان کرد: امروز دشمن باید نظاره کند که در سراسر ایران اسلامی مردم به صورت یکپارچه به خیابان ها آمده اند تا با صدایی رسا فریاد بزنند که با تمام وجود و هستی خود پای انقلاب ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام اسفندیاری ابراز داشت: امروز دشمنان از اتحاد ملت ایران اسلامی هراس دارند و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی عظیم برای دشمنان ناامید خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک در پاسخ به این سوال که مردم امروز با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی با حضور پرشور خود به وظایف خود عمل کردند حال وظیفه مسؤولان در قبال مردم چیست، بیان داشت: مسؤولان باید قدردان و شاکر حضور گسترده مردم باشند و باید خدمت بی منت به مردم و صداقت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

به گزارش رسا، مراسم جشن انقلاب از ساعت 8 صبح روز بیست و دوم بهمن در میدان شهدای اراک آغز شد و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی و اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح توسط هنرمندان صدا و سیما همراه با پخش زنده تلویزیونی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است، شب گذشته نیز در گرامیداشت طلیعه سی و نهمین بهار آزادی، بانگ توحید و وحدت‌بخش الله‌اکبر راس ساعت 21 همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام‌ها و مساجد استان مرکزی پخش شد.

شایان ذکر است، راهپیمایی 22بهمن در شهر اراک در مسیرهای میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز به سمت مصلای بیت‌المقدس برگزار شد./842/پ203/ب1

ارسال نظرات