۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۵۵۵۰۸۰
استاد سطح عالی حوزه علمیه همدان:

طلاب به کارهای خود رنگ خدایی دهند

استاد حوزه علمیه گفت: کاری که در جهت رضای خدا انجام شود از کیفیت و تاثیر بسیاری برخوردار است چرا که این کار با هدف مقدسی و در حد کمال خود انجام شده است.
محمدی قایینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان٬ حجت الاسلام محمد محمدی قایینی استاد سطح عالی حوزه علمیه همدان در جلسه درس اخلاقی که ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه آخوند برگزار شد با اشاره به اهمیت بحث اخلاص در عمل ابراز داشت: طلاب به کارهای خود رنگ خدایی دهند.

وی ادامه داد: کاری که در جهت رضای خدا انجام شود از کیفیت و تاثیر بسیاری برخوردار است چرا که این کار با هدف مقدسی و در حد کمال خود انجام شده است.

استاد درس خارج مدرسه علمیه آخوند تبیین کرد: مقدمه تلبیغ معارف دینی علم اندوزی و عمل به آن ها است چرا که گفتار شخص عامل نافذ خواهد بود.

وی افزود: مخاطبان در صورت تطالبق گفتار و رفتار ما و عدم تضاد بین این دو اعتماد کرده و همواره نسبت به دریافت  معارف دین از ما رغبت نشان خواهند داد.

حجت الاسلام قایینی اظهار داشت: با حسن برخورد و تعامل با مردم می توان به خوبی معارف حقه قرآن و اهل بیت(ع) را به خوبی معرفی کرده تا همگان از نعمت دین برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب با خودباوری و اعتماد به امدادهای الهی در راستای رساندن معارف دین قدم نهاده تا با این ابزار به خوبی از سد همه موانع گذر کنند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه همدان گفت: راه سعادت و کماد دنیوی و اخروی در گرو خدا ترسی است که در این صورت ناظری را شاهد اعمال خود دانسته که سبب کیفیت افعال ما می شود.

وی در پایان افزود: همواره باید در زندگی طلبه ها معارف قرآن و اهل بیت(ع) جاری و ساری بوده تا شاهد تاثیر واقعی آن در حوزه و جامعه باشیم از این رو باید نسبت به این مساله احتمام لازم داشته باشیم./979/پ203/ب1

ارسال نظرات