۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۵۵۵۵۱
امام‌جمعه موقت لامرد:

انتقاد کردن سنگ جلوی پای انداختن نیست

امام‌جمعه موقت لامرد خطاب به مسؤولان، گفت: انتقاد کردن سنگ جلوی پای انداختن نیست و بگذارید جوانان انتقاد کنند.
حجت‌الاسلام سید ابوالحسن علوی امام‌جمعه موقت لامرد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن علوی امروز در جلسه شورای اداری لامرد اظهار داشت: امروز در عمر بلوغ انقلاب اسلامی قرارگرفته‌ایم و باید مسوولان به مردم گزارش دهند که انقلاب اسلامی چه خدمات مهمی برای مردم انجام داده است.

وی افزود: در شورای اداری برای کارهای مردم تصمیم‌گیری می‌شود و باید کارهای درست انجام شود، اینکه بگوییم امکانات کم است، درست نیست زیرا با امکانات کم مسؤولیت‌ها کم نمی‌شود.

حجت‌الاسلام علوی بابیان اینکه اینجا دادگاه نیست که بخواهیم هم دیگر را قضاوت کنیم گفت: باید تک‌تک ما برای خودمان قاضی باشیم که چه قدر سخن گفته‌ایم و چه قدر به آن عمل کرده‌ایم.

امام‌جمعه موقت لامرد ادامه داد: اگر مسوولی نمی‌تواند کاری برای مردم انجام دهد واجب است که استعفا دهد و گاهی هم مسوولی می‌تواند و می‌خواهد کار برای مردم انجام دهد باید مقاومت کند و بایستید و کار مردم را انجام و خدمت کند.

وی اضافه کرد: امروز جناح‌بندی راست و چپ بهانه‌ای برای انجام ندادن کارهای مردم شده است.

حجت‌الاسلام علوی خطاب به مسوولان متذکر شد: انتقاد کردن سنگ جلوی پای مسوولان انداختن نیست، بگذارید جوانان انتقاد کنند.

امام‌جمعه موقت لامرد تصریح کرد: جوانانی یک کانال تلگرامی راه‌اندازی کرده‌اند و انتقاد می‌کنند، اشکالی ندارد هیچ اتفاقی با این نوشتن‌ها در کانال‌های تلگرامی و روزنامه‌ها نمی‌افتد و کسی مسؤولیت از شما نمی‌گیرد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات