۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۵۷۶۵۳
امام جمعه دورود:

فرهنگ سازی لازمه مقابله با مشکلات زیست محیطی است

امام جمعه دورود بر ضرورت فرهنگ سازی برای حفظ و احیا و اصلاح منابع طبیعی و زیست محیطی تأکید کرد و گفت: فرهنگ سازی لازمه مقابله با مشکلات زیست محیطی و کاهش این مشکلات است.
امام جمعه دورود- لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام رضا حقیان، امام جمعه دورود، ظهر امروز در مراسم روز درختکاری، در جمع خبرنگاران گفت: منابع طبیعی امانت الهی است.

وی با اشاره به اهمیت درختکاری افزود: درختکاری و حفظ منابع طبیعی امری مهم برای زندگی بشر است.

امام جمعه دورود با اشاره به اینکه دین اسلام نیز به موضوع درخت و درختکاری تأکید کرده است، عنوان داشت: باید منابع طبیعی را حفظ و جلوی تهدیدهای پیش روی آن را گرفت.

وی با بیان اینکه آلودگی‌ های زیست ‌محیطی تهدیدی جدی پیش روی طبیعت است، خاطرنشان کرد: برای مقابله با این آلودگی ها باید به کاشت درختان اهمیت بیشتری بدهیم.

حجت الاسلام حقیان در ادامه بر ضرورت فرهنگ سازی درختکاری تأید کرد و گفت: با فرهنگ سازی می توان جلوی تهدیدات زیست محیطی گرفته شود.

وی فرهنگ سازی را فرصتی مناسب برای کاهش مشکلات زیست محیطی دانست و گفت: کاشت درخت، احیا و اصلاح منابع طبیعی در جامعه امروز با توجه به شرایط محیطی ضرورتی انکارناپذیر است.

حجت الاسلام حقیان بیان داشت: درختکاری با حضور آحاد مردم و در جمع دانش اموزان نمونه بارزی از فرهنگ سازی در این زمینه است./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات