۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۵۷۶۶۶
حجت الاسلام پژمان‌فر:

مشکلات کشور حاصل نگاه نادرست دولت در سیاست داخلی و خارجی است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی نا بسامانی‌های موجود در کشور را حاصل نگاه ذیلانه دولت در بخش سیاست خارجه معرفی کرد.
پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره «میزان تحقق شعار سال ۹۶» از سوی دولت اظهار داشت: مسؤولان دولت حتی در شعار دادن درباره تولید و اشتغال هم کوتاهی کردند.

وی افزود: باید از مردم پرسید که آیا اقدامی در حوزه تولید و اشتغال و بخش کلان موضوع که همان اقتصاد است، تغییراتی را دیده‌اند؟

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با عذرخواهی از کل مردم به دلیل کوتاهی مسؤولان در انجام وظایف، بیان داشت: ما به عنوان نمایندگان مجلس به دلیل تمام کاستی‌های موجود در کشور از تمام مردم و تولیدکنندگان عذرخواهی می‌کنیم.

حجت الاسلام پژمان‌فر با اشاره به به ادعای دولت درباره ایجاد چند صدهزار شغل در کشور، اظهار داشت: باید از رییس‌جمهور و معاون اول وی درخواست کنیم که وارد بازار شوند و تعداد شاغلین را با چشم خود ببینند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از نوع نگاه دولت به خارج از کشور، تصریح کرد: متاسفانه شاهد نوعی از رفتار ذلیلانه از سوی دولت در بخش سیاست خارجی هستیم.

وی ادامه داد: اعتماد و نگاه به دشمن کاری کرده است که دولت از هر دوطرف، چه در بخش خارجی و چه در داخل کشور از مسائل اصلی باز بماند./
۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات