۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۵۸۵۳۸
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

بصیرت چراغ راه مومن در تاریکی فتنه ها است

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: جریان شیرازی ها که با نام اسلام و تشیع در حال فعالیت اند مجری نقشه های انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.
تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در نشست بصیرتی در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام اظهار داشت: بصیرت چراغ راه مومن در تاریکی فتنه ها است.

وی افزود: جریان شیرازی ها که با نام اسلام و تشیع در حال فعالیت اند مجری نقشه های انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

حجت الاسلام تقوایی خاطرنشان کرد: حمایت دولت انگلیس از این فرقه و جریان خود بیانگر این حقیقت است که جریان شیرازی ها در خدمت نقشه های استکباری نظام سلطه هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: توهین به علما و مراجع شیعی و همچنین به بزرگان اهل سنت از برنامه های این جریان حمایت شده انگلیس است.

وی ادامه داد: ده ها کانال ماهواره ای که سالانه هر کدام دارای هزینه های هنگفتی است را کشور انگلیس برای آنها تامین مالی می کند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه جوانان عاشق اهل بیت(ع) باید بصیر باشند، گفت: جریان شیرازی ها با اسم مرجعیت و تشیع در حال شبهه افکنی و انحراف در اصل مبنای تشیع است.

حجت الاسلام تقوایی تاکید کرد: در جریان حمله به سفارت ایران در انگلیس پلیس این کشور حضوری کاملا منفعل داشت که این انفعال تنها حمایت کشور انگلستان از این جریان را به اثبات رسانید.

وی در پایان گفت: اهانت به زنان پیامبر جزء برنامه های اصلی این فرقه است و این نیز در حالی است که مقام معظم رهبری و سایر مراجع تقلید توهین به نمادهای اهل سنت را حرام دانسته اند./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات