۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۵۹۲۶۲
امام جمعه تبریز:

مشارکت مردم لازمه تحقق شعار سال است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیکاری را یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور دانست و گفت: راه حل تمامی مشکلات بدون مشارکت مردم ممکن نیست.
سال جدید در وادی رحمت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امشب در ویژه برنامه نوروزی شبکه سهند با تبریک فرا رسیدن سال جدید به عموم خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مردم استان، اظهار داشت: امیدوارم سال 1397، سالی سرشار از شادابی برای مردم کشور باشد.

وی با اشاره به این‌که امیدوارم امسال توام با شاداب و سرشار از نشاط برای مردم ایران و استان باشد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم و مسؤولان در راستای تحقق شعار سال و توصیه های نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی نهایت تلاش را داشته باشند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: تلاش مسؤولان برای تحقق آرمان‌های نظام، امام راحل و رهبر انقلاب ضرورتی مهم است که باید مورد توجه همگان باشد، چراکه رهبر انقلاب سال‌هاست بر موضوعات مهم اقتصادی کشور تأکید دارند و بر حمایت از تولیدکنندگان همه را دعوت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این‌که اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و اشتغال‌ همواره مورد سفارش و تأکید معظم‌له بوده است، افزود: مسؤولان باید امسال به این موضوعات توجه ویژه داشته باشند تا برای جوانان اشتغال‌زایی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیکاری را یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور دانست و گفت: مردم باید در سال جدید با وحدت، همدلی، صمیمیت و انسجام در راستای رفع مشکلات موجود کشور گام بردارند، چراکه راه حل تمامی مشکلات بدون مشارکت مردم ممکن نیست.

وی در بخش  دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث سال گذشته و موفقیت‌های ارزشمند ملت ایران در عرصه های بین المللی، اظهار داشت: شکست داعش، حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری، حضور پرشور ملت در صحنه‌هایی همچون راهپیمایی 22 بهمن و شکست آشوبگران نهم دی تنها بخشی از توفیقات بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بروز بلایای طبیعی و جان باختن تعدادی از هموطنان را بخش غم‌انگیز سال گذشته دانست و گفت: متأسفانه سال گذشته حوادث تلخی نظیر زلزله کرمان، کرمانشاه و روستای ایوق در آذربایجان شرقی، تصادف نفت‌کش ایرانی، سقوط هواپیمای مسافربری و سیل منطقه آذرشهر و عجب شیر اتفاق افتاد که امیدواریم با اتخاذ تدابیر لازم دیگر شاهد چنین خوادثی نباشیم./935//۲۰۳/خ

ارسال نظرات