۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۵۹۳۲۴
معاون اوقاف تهران:

مراسم شب جمعه اول ماه رجب در ۹۴ امامزاده برگزار می شود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از آمادگی ۹۴ امامزاده استان تهران برای میزبانی مردم در شب لیله الرغائب خبر داد.
هاشم حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در مورد آمادگی میزبانی امامزادگان این استان از مردم در شب جمعه اول گاه رجب، گفت: به فضل خداوند متعال امسال که طرح آرامش بهاری با ایام ماه رجب مقارن شده است در امامزاده ها برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است. امشب نیز که شب آرزوهاست در ۹۴ امامزاده استان تهران برنامه های مخصوصی همچون سخنرانی و قرائت دعای کمیل برگزار می شود که تا مردم و مسافران در کنار سفر و تفریح به امور عبادی نیز توجه داشته باشند.

حسینی همچنین در مورد اعمال امشب گفت: اعمال ویژه و خاص امشب در مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی(ره) به طور کامل ذکر شده است. اما نکته ای که بسیار مهم است اینکه امشب، شب راز و نیاز با معبود و خلوت کردن با خدای یگانه است. در خلوت خود از دعا کردن غافل نشویم و برای یکدیگر از خداوند خیر و خوبی بخواهیم. نکته مهم این  است که به این موضوع توجه کنیم که در این ساعات خاص دعای پدر و مادر در حق فرزندان بسیار موثر است. اگر این دو وجود نازنین در قید حیات اند،از آنها بخواهیم برایمان دعا کنند و اگر در جوار رحمت الهی اند، بر مزار آن حضور یابیم و از آنها بخواهیم برای ما دعا کنند که این موضوع بسیار مهم است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۲

ارسال نظرات