۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۵۶۰۰۶۵
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی:

قاچاق کالا بدترین آفت برای کشور است

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید با جدیت کامل جلوی قاچاق کالا در کشور را بگیرد، گفت: قاچاق کالا بدترین آفت برای کشور است.
یحیی

یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ایران به دنبال از بین بردن اقتصاد کشور هستند.

وی با بیان اینکه متحد شدن دشمنان خبیث ایران اسلامی برای آسیب رساندن به اقتصاد کشور در دستور کار آنها قرار دارد، افزود: ملت عزیز ایران می توانند با حمایت از کالاهای ایرانی در مقابل دشمنان، مقاومت و ایستادگی کنند.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت می تواند با اقدامات سریع خود فضایی مطلوب در حمایت از کالاهای ایرانی مهیا کند، ایراد کرد: قاچاق بدترین آفت برای کشور است.

کمالی پور با اشاره به این که حمایت قوای سه گانه از تولید داخلی می تواند به اقتصاد کمک کند، تصریح کرد: برخورد به موقع با افراد سودجو و فرصت طلب ریشه قاچاق را می سوزاند.

وی با بیان اینکه کیفیت ممتاز کالای ایرانی سبب رقابت با دیگر کشورها می شود، تاکید کرد: تولید کنندگان داخلی وظیفه دارند، کالاها را با کیفیت مناسب وارد بازار کنند.

نماینده مردم جیرفت با اشاره به اینکه دولت با کمک مردم می تواند در جهت اقتصاد مقاومتی قدم بردارد، گفت: با اتحاد و همدلی کشور ما به اقتصاد پویا خواهد رسید./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات