۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۶۱۵۰۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

تنش آفرینی در سوریه گریبان گیر آمریکا خواهد شد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به تنش آفرینی این روزهای دشمنان اسلام خصوصا آمریکا در منطقه و سوریه اشاره کرد و گفت: به یقین خسارت و زیان این تنش آفرینی ها متوجه خود آنها خواهد شد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مصلای شهرکرد، با اشاره به اینکه متأسفانه نقش عبادت در زندگی های امروز کم رنگ است، گفت: خداوند از ما نمی خواهد که تنها برای او بیل بزنیم یا پشت میز اداره مان کار کنیم یا تجارت و صنعت و کارهای دنیویمان را انجام دهیم؛ هرچند این ها را می خواهد و باید باشند اما این ها اصل نیستند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مهمترین هدف از خلقت انسان عبادت خداوند متعال به معنای واقعی کلمه بوده است، ابراز کرد: اینکه فرد باید در زندگی روزمره به کارهای دنیوی خود برسد، یک فرع است؛ عبادت جز اصول اولیه کارها و زندگی است و مبادا قربانی امور فرعی شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با انتقاد از اینکه متأسفانه عبادت و تقوا در زندگی های امروزی جایگاه خود را پیدا نکرده است، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر این نکته تأکید کردند و فرمودند: «کلید حل مشکلات کشور تقواست» یعنی اگر کاری باید سالم انجام بشود زیربنای آن تقواست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه به تنش آفرینی این روزهای دشمنان اسلام خصوصا آمریکا در منطقه و سوریه اشاره کرد و افزود: به یقین خسارت و زیان این تنش آفرینی ها متوجه خود آنها خواهد شد.

وی خطاب به دشمنان مقاومت در منطقه اظهار کرد: دشمن بداند اگر نیروی مقاومت در منطقه احساس تکلیف بکند و نیروی مسلح و مقتدر ایران اسلامی به میدان بیاید خسارت بزرگ متوجه آنها خواهد شد و به یقین زیان خواهند دید.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه امروز نیروهای مسلح و ارتش ما از تجهیزات دفاعی و جنگی مطلوبی برخوردارند، تصریح کرد: اینکه دشمن می خواهد تا توان دفاعی و موشکی نیروهای ما را محدود کند نشانه قدرت نیروهای مسلح ماست و باید قدر آن را بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان با بیان اینکه مبادا از شعار سال غافل شویم، گفت: حمایت از کالاهای ایرانی را جدی بگیریم و تلاش کنیم این منفعت عمومی و ملی جز برنامه های فرد فردمان قرار بگیرد تا شاهد آن رونق مورد انتظار اقتصادی باشیم./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات