۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۵۶۲۲۳۳
وزیر دادگستری:

هرگونه مسامحه با فساد نابخشودنی است

آوایی با بیان این‌که مردم نسبت به مقابله با مفاسد اقتصادی و اداری مطالبات جدی از دستگاه قضایی و دولت دارند، گفت: هرگونه مسامحه در امر مبارزه با فساد ضرر نابخشودنی به نظام وارد می کند.
سید علیرضا آوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری امروز در شورای اداری شهرستان ملکان با تأکید بر این‌که مردم، ولی نعمت و صاحب اصلی انقلاب و نظام هستند، اظهار داشت: نباید لحظه‌ای از جلب اعتماد و رفع دغدغه‌های ملت غافل شود، همه مسؤولان در این زمینه تکالیفی بر عهده دارند.

وی با تأکید بر این‌که نوع نگرش ما به مردم باید نگرش همراه با محبت، احترام و تکریم باشد، خاطرنشان کرد: ادبیات طلبکارانه با مردم، به هیچ عنوان صحیح نیست، اگر قرار بر این باشد مردم باید طلبکار نظام و مسؤولان باشند، لیاقت و شأن ملت ایران وضعیت کنونی یست، چراکه بخش قابل توجهی از جامعه با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند.

وزیر دادگستری با اشاره به این‌که نظام اسلامی باید رفتاری مطابق با آموزه های دینی با مردم داشته باشد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس آموزه‌های اسلامی و قوانین شیعی بنا شده است، اسلام نیز ما را بیش از هرچیز به صیانت از حقوق مردم دعوت کرده که ملزم به رعایت آن هستیم.

آوایی با بیان این‌که مردم نسبت به مقابله با مفاسد اقتصادی و اداری مطالبات جدی از دستگاه قضایی و دولت دارند، خاطرنشان کرد: هرگونه مسامحه در امر مبارزه با فساد ضرر نابخشودنی و جبران ناپذیری را به بدنه اعتقادی ملت ایران وارد خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که بی‌تفاوتی نسبت به مقابله با فساد مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و بی اعتماد خواهد کرد، گفت: وظیفه امروز نهاد قضائی صد چندان شده است، البته دولت نیز باید در شفاف‌سازی و ارایه خدمات بی‌منت به مردم بیش از گذشته تلاش کند.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: شهدا مایه غرور و افتخار ملت ایران هستند، تکریم خانواده ایشان از وظایف اصلی دولت و مسؤولان بوده و لحظه‌ای غفلت از شهدا عقوبت الهی را به دنبال دارد./935/پ204/ب1

ارسال نظرات