۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۶۲۷۳۴
با حضور اقشار مختلف مردم؛

مراسم تشییع حجت الاسلام شهسواری برگزار شد

مراسم تشییع حجت الاسلام شهسواری با اقامه نماز از سوی آیت الله مجتهد شبستری برگزار شد.
مراسم تشییع مراسم تشییع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع حجت الاسلام صفر علی شهسواری در مسجد امام صادق(ع) محله استاد معین تهران با اقامه نماز از سوی آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری و حضور پرشور مردم صبح امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه برگزار شد.

حجت الاسلام شهسواری از شاگردان آیت‌الله بروجردی و امام راحل بود که از سال 1341 به تهران آمد و تمام زندگی خود را وقف تبلیغ و تربیت شاگردان در مناطق مختلف از جمله غرب تهران کرد. وی از علمای به‌نام حوزه و عضو دفتر استفتائات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و عضو جامعه‌ روحانیت مبارز بود.

گفتنی است آیت الله مجتهد شبستری نماینده مقام معظم رهبری در جامعه روحانیت مبارز غرب تهران طی پیامی درگذشت حجت الاسلام صفرعلی شهسواری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسفناک عالم ربانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ صفرعلی شهسواری موجب تاثر گردید. این مرحوم یک عمر با زهد و پارسائی و اخلاق حمیده با خدمات فرهنگی و اجتماعی رسالت یک عالم دینی را بخوبی ایفا نمود و چندسالی از پاسخگویان مسائل شرعی در دفتر مقام معظم رهبر بود و پس از طی یک دوره طولانی کسالت بلقاء الله پیوست. اینک مصیبت وارده را به سلسله جلیله روحانیت به ویژه جامعه روحانیت مبارز غرب تهران، به خانواده بازماندگان محترم و خصوصا فرزند محترمشان جناب حجت الاسلام آقای محمد شهسواری و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه حضرت احدیت برای این عزیز از دست رفته غفران و رضوان الهی و علو درجات مسالت دارم./811/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات