۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۶۲۸۳۸

تأکید امام جمعه تبریز بر جوان‌گرایی دولت

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم جوان‌گرایی نهادهای دولتی و خصوصی را مورد تأکید قرار داد و گفت: این امر آثار و برکات زیادی خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار جوانان نمونه استان و اعضای ستاد امور جوانان با بیان این‌که تعالی نظام در گرو تفکر، خلاقیت و اندیشه‌های جوانان است، اظهار داشت: آینده با نشاط، سربلند و مقتدر ایران اسلامی با اعتماد به جوانان محقق میشود.

وی با بیان این‌که مسؤولان و دولتمردان باید همواره از نیروهای مستعد و خلاق جوان در پیشبرد اهداف نظام بهره جویند، خاطرنشان کرد: جوانان کشور مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند؛ از این رو باید دانست که تکریم جوانان و میدان دادن به آنها تداوم میسر انقلاب را هموارتر میکند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که موفقیت روزافزون کشور در عرصه های مختلف صنعتی، تولیدی، هسته ای، المپیاد های علمی و ورزشی مرهون تلاش نخبگان جوان بوده است، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و به‌کارگیری آنان در بدنه نظام هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که دشمنان برای تقابل با نظام اسلامی عقاید و اندیشه های جوانان کشور را هدف قرار داده اند، افزود:

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه ارتقای سطح علمی، تذهیب و ورزش سه رکن اصلی تربیت اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: متأسفانه عده‌ای با تفکر غلط اذهان دارند که جوانان دین‌گریز هستند، در حالی که حضور جوانان در مساجد و تکریم شعائر دینی نشان از دین‌مداری آنان است.

وی با بیان این‌که جوانان انقلابی و حزب اللهی در جبهه های اعتقادی و مذهبی، پیشگام اهداف تعالی نظام هستند، خاطرنشان کرد: حضور جوانان در ویژه برنامه هایی همچون شب های قدر، مراسم اعتکاف و برنامه های ملی و مذهبی نشان از این حقیقت مهم دارد که جوانان با اعتقادی راسخ؛ مبانی دینی و انقلابی را حفظ و حراست میکنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم جوان‌گرایی نهادهای دولتی و خصوصی را مورد تأکید قرار داد و گفت: این امر آثار و برکات زیادی خواهد داشت؛ نمونه آن را در وزرات ارتباطات کشور شاهد هستیم که به واسطه حضور وزیری جوان؛ اقدامات و خدمات ارزنده و چشمگیری ارائه میشود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نقش جوانان در تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید ملی را بسیار ارزشمند و مهم دانست و افزود: اگر دولت در امر اشتغال جوانان همت مضاعف داشته باشد؛ شاهد تحول مهم اقتصادی در عرصه های مختلف با استفاده از نیرو و انگیزه جوانان خواهیم بود./935/پ203/ب1

ارسال نظرات