۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۶۲۹۶۴
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری درس اخلاق در ۱۳ مدرسه علمیه برادران لرستان

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان گفت: کلاس درس اخلاق با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم به صورت نوبتی در مدارس علمیه استان در حال برگزاری است.
اخلاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، عصر امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارش فعالیت های تهذیبی ویژه طلاب گفت: در طول سال دوره های آموزشی اخلاق ویژه طلبه ها در 13 مدرسه علمیه استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری برنامه های فرهنگی را تقویت اخلاق طلاب در کنار فراگیری علوم دینی عنوان کرد و افزود: علم و اخلاق در حوزه رمز موفقیت طلبه است.

حجت الاسلام پیرمحمدی با بیان اینکه اخلاق از علم آموزی نیز اهمیت بیشتری دارد، یادآور شد: در پذیرش طلاب جدید الورود، اخلاق یکی از اولویت های پذیرش است.

وی اظهار داشت: هم اکنون درس اخلاق به صورت دوره ای در هر یک از مدارس علمیه استان با حضور اساتید برجسته اخلاق از استان قم برگزار می شود.

این دوره در برخی از مدارس علمیه استان برگزار شده است و در دیگر مدارس نیز به صورت جداگانه تا پایان اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

حجت الاسلام پیرمحمدی خاطرنشان کرد: در این کلاس درس اخلاق طلاب با اخلاق طلبگی آشنا می شوند و شیوه برخورد صحیح یک طلبه در حوزه علمیه، خانواده و جامعه یاداوری می شود./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات