۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۶۳۸۹۹
حجت الاسلام شفیع زاده:

۱۲ هزار مبلغ از سوی اوقاف به سراسر کشور اعزام می شوند

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در سال گذشته ۹ هزار مبلغ از قم به امامزادگان اعزام شدند و در سال ۹۷، اعزام ۱۲ هزار نفر را در دستور کار قرار داده ایم.
حجت الاسلام شفیع زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام هادی شفیع زاده در دیدار جمعی از مبلغان سازمان اوقاف با حضرت آیت الله علوی گرگانی که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در سازمان اوقاف عنوان کرد: رهبر انقلاب فرمودند بقاع باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند و سازمان اوقاف هم برنامه هایی برای تبدیل بقاع به قطب فرهنگی در دستور کار دارد.

وی افزود: سالیانه در 8 مناسبت اعزام مبلغ از سوی اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف صورت می گیرد که این مبلغان عمدتاً از طلاب سطوح عالی و یا مبلغانی هستند که دوره های تخصصی را گذرانده اند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: در این اداره کل بیش از 4 هزار پرونده فعال دارد که در مناسبت های مختلف از این مبلغان استفاده می کنیم که در سال گذشته 9 هزار مبلغ از قم به امامزادگان اعزام شدند و در سال 97، اعزام 12 هزار نفر را در دستور کار قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: در بحث تبلیغ مبلغان در سازمان اوقاف، جدای از بحث منبر و تبلیغ سنتی، نگاه ما این است که مبلغان ارتباط چهره به چهره با مردم داشته باشند که به همین سبب نیز در امامزادگان شاهد برپایی خیمه های معرفت هستیم که این خیمه ها به صورت چند غرفه متشکل  دایر می شوند که مبلغان از صبح تا بعد از ظهر در این غرفه ها حاضر هستند.

حجت الاسلام شفیع زاده ادامه داد: غرفه مشاوره، بیان احکام، پاسخگویی، چند رسانه ای و غرفه کودک در این خیمه ها وجود دارد که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال در بحث آرامش بهاری که مختص ایام نوروز بود 2 هزار مبلغ از سوی این اداره کل اعزام شدکه 45 میلیون زائر امامزادگان از فعالیت های تبلیغی آنها استفاده کردند./872/پ202/ب1

ارسال نظرات