۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۶۴۴۱۸
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

باید زنان را با جایگاه خودشان در جامعه آشنا کنیم

آیت الله طه محمدی گفت: نصف بدنه جامعه را بانوان تشکیل می دهند و نصف دیگر که مردان هستند نیز از دامن بانوان به جامعه می آیند، پس اگر بتوانیم روانشناسی زنان را به خوبی آموزش دهیم هم بانوان قدر خود را بیشتر خواهند دانست و هم مردان ارزش زنان را متوجه خواهند شد.
دیدار آیت الله طه محمدی با مشاوران قوه قضاییه دیدار آیت الله طه محمدی با مشاوران قوه قضاییه دیدار آیت الله طه محمدی با مشاوران قوه قضاییه دیدار آیت الله طه محمدی با مشاوران قوه قضاییه دیدار آیت الله طه محمدی با مشاوران قوه قضاییه دیدار آیت الله طه محمدی با مشاوران قوه قضاییه دیدار آیت الله طه محمدی با مشاوران قوه قضاییه دیدار آیت الله طه محمدی با مشاوران قوه قضاییه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در دیدار معاون و مشاوران قوه قضاییه در حوزه پیشگیری از جرم با اشاره به عملکرد بنیاد صیانت از خانواده، گفت: بنیاد صیانت از خانواده در همدان توانسته است با کمک مشاوران برتر سطح استان تعداد 500 پرونده طلاق را مختومه و بین طرفین صلح و سازش برقرار کند.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای پسندیده ای که آن را انجام می دهیم پس از گذشت چند ماه دوباره طرفین را دعوت کرده تا دیگر مشکلی ایجاد نشود و به نوعی از بنیان خانواده آن ها پاسداری کنیم.

امام جمعه همدان اعتیاد و مسأله خیانت را بزرگترین چالش پیش رو عنوان کرد و گفت: در بسیاری از پرونده های موجود در دادگاه های خانواده که به طلاق ختم می شوند مسائل اعتیاد و خیانت معضلی است که باید چاره ای در این زمینه اندیشیده شود.

وی با اشاره به جایگاه زن در اسلام گفت: متاسفانه در مراکز علمی کشور چه در حوزه و چه در دانشگاه روانشناسی زن را نتوانسته ایم به صورت درست آموزش دهیم.

آیت الله طه محمدی افزود: نصف بدنه جامعه را بانوان تشکیل می دهند و نصف دیگر که مردان هستند نیز از دامن بانوان به جامعه می آیند، پس اگر بتوانیم روانشناسی زنان را به خوبی آموزش دهیم هم بانوان قدر خود را بیشتر خواهند دانست و هم مردان ارزش زنان را متوجه خواهند شد.

وی تاکید: باید سعی کنیم ازدواج ها را بر اساس ارزش های دینی و اخلاقی برپا کنیم و رواج دهیم و این امکانات و زمان فراوانی را طلب می کند اما وقتی به اهمیت کار می اندیشیم می بینیم که دارای ارزش بالایی است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در پایان با اشاره زحمات مشاوران شاغل در بنیاد صیانت از خانواده گفت: مشاوران باید ذاتا با استعداد و هنرمند باشند و با ریزه کاری های خاص رفع گرفتاری مردم آشنا باشند./979/پ203/ب1

ارسال نظرات