۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۶۷۱۴۹
شهریاری:

نهضت امام خمینی برآمده از تفکر عدالت محورانه امیرمؤمنان است

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان امام علی(ع) و عملکرد ایشان در اندیشه و سیره عملی امام امت خمینی(ره) بزرگ جاری و ساری بود.
سید کمال الدین شهریاری

سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره نهضت امام خمینی(ره) گفت: سخنان امام علی(ع) و عملکرد ایشان در اندیشه و سیره عملی امام امت خمینی(ره) بزرگ جاری و ساری بود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان افزود: بسیاری از اوصاف و خصائص وجودی امام متقیان چون شجاعت، صلابت، عدالت، نشاط، زهد، اخلاص، ایثار و مانند آن در فرزند صالحش جلوه گر بود و به همین دلایل بود که امید همه مستضعفان و مسلمین جهان به سوی او معطوف بوده و اکنون نیز گسترش بینش و سیره او بر هم زننده آرامش مستکبران است.

شهریاری مقاومت سرافرازانه و دفاع همه جانبه از کیان اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه را از آموزه های جاودانه امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: ایستادگی در مقابل زورگویی و زیاده خواهی دشمنان و تامین منافع و سربلندی ملت مسلمان ایران و امت اسلامی، آموزه ای است که در شرایط سیاسی و بین المللی فعلی می بایست بیش از پیش توسط مسؤولان دولتی و نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته شود.

شهریاری تاکید کرد: امام روح الله با همین آموزه الهی توانست رستاخیز بزرگ امت اسلامی را در عصر کنونی بوجود آورده و مسلمانان را به فکر احیای عزت و تمدن بزرگ اسلامی شان انداخته، و جرات و جسارت ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت‌های ستمگر جهان را در آنان ایجاد کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش در ایجاد وحدت امت اسلامی، ظلم ستیزی و حمایت از محرومان، اصلاح امت اسلامی و احیای سنتها و احکام الهی، ترویج روحیه سازش ناپذیری با معاندان و تلاش در اجرای عدالت، از جمله ویژگی های امام راحل بود که ایشان آنها را با سرمشق گرفتن از سیره مولای متقیان علی (ع) در حیات سیاسی و اجتماعی خود به اجرا درآورد. 

نماینده مردم دشتی و تنگستان در خانه ملت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تسلیت ایام شهادت امیرمؤمنان(ع) تصریح کرد: بر ما و همه سیاستمداران و مسؤولان اجرایی و نظام جمهوری اسلامی فرض است تا ادامه دهنده و گسترش دهنده سیره عملی و نظری ایشان خصوصا در دفاع و یاری کرد مستضعفان و ایستادگی در مقابل مستکبران باشیم./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات